Akşam herkez selinin evinde toplanırlar ve selin içeçek birşeyler almak için mutfağa giderken kapının çalmasıyla yönünü kapıya çevirir ve açar.
S: ah sen nerden çıktın ya?
A: çok ayıp.
S: pardon ya. Hoşgeldin, gelsene.
A: hoşbuldum gerçektende, şahane görünüyorsun.
S: aman ali ya dalga geçme, filim izliyorsuk.
A: dalga geçmiyorum, pijama şortun çok yakışmış.
S: ne diyim, teşekkür ederim. Sen geç istersen içeriye, ben içecek birşeyler getirim.
A: yok ya yardım edim bende.Ali de mutfağa gider selinin arkasından. Selin dolabın kapağını açar ve bardak almak için parmak uçlarına havalanır. Alinin ellerini bacaklarında hissedince irkilir ve ayaklarını yere bırakır.
S: ali...yapma
A: niye? Zorlanıyormusun? -der alaycı bir ses ton ile. Selin aliye döner.
S: ay canım. Ben değil sen zorlanırsın.
A: kendimi tutarım, biliyorsun.
S: ben istersem eğer, hiç şansın olmaz. Deli ederim seni.
A: ov bak bunu sevdim. İddiasına varmısın?
S: nasıl bir iddiamış o?
A: beni dene.
S: ali yapma nolur bak bu oyun seni aşar.
A: pes ediyorsun yani.
S: asla. Nesine sen onu söyle.
A: kaybedince söylerim.
S: öyle birşey olmicak yakışıklı -der ve alinin yanağından makas alır.
S: söyle hafi.
A: iyi tamam olurda sen kazanırsan benden birşey isteme hakına sahip olucaksın. Eğer ben kazanırsam ozaman koca bir gününü bana adicaksın.
S: ai mavi benimle vakit mi geçirmek istiyormuş. -der ve yanağını sever.
A: bana böyle çocuk gibi davranıyorsun ya.bu çocuk seni varya, yer bitirir. -der ve selini ani bir hareketle kucağına alır ve oturma odasına (diğerleri de orda) taşır ve boş bir koltuğa atarak üzerine çıkarak gıdıklamaya başlar. Selin çığlık çığlığa gülerkene diğerleride gülmeye başlar.S: aliiii yapmaaaaa.
A: dedim ama dimi, bu çocuk seni bitiri desim. -der gülerek ve boynunü öperek iner üzerinden. Selin bir süre daha uzanık kalır. Kalktığında herkesin ona baktığını görür.
S: hı millet şey ya ali geldi.
N: farkındayız canım -der gülerek. Selin ayağa kalkar ve alinin yanına geçerek kulağına fısıldar.
S: kabul ediyorum şartını, oyun başlasın.
A: intikam alıcakmış gibi bakıyorsun.
S: akıllı mavi.Selin ve ali koltukta yan yana otururlar ve tuğçe filmi başlatmak için ışıkları söndürür. Korku filmi izliyorlardır ve selin her dram müziği geldiğinde yanındaki yastığı alır ve sımsıkı sarılır. Ali sırıtarak selinin kulağına eğilir ve selinden başka kimsenin duyamicağı bir ses tonunda konuşur.
A: yastık yerine bana sarılabilirsin.
S: ali romantizmin sırası değil, çok korkuyorum.
A: tamam gel işde.Selin alinin açık kollarının arasına kıvrılır ve başını hafif kaldırarak alinin boynuna bir öpücük bırakır.
A: bu beydi şimdi?
S: bu başlangıçdı.
A: oyuna başladık diyorsun yani.
S: öyle diyorum.Filim biter bitmez herkez bir oh çeker ve tuğçe tekrar ışıkları yakmak için kalkar.
N: çok korktum ya.
T: aynen, birdaha böyle birşey izlemicem.
Sav: nazlı biz gidelimmi artık?
N: olur. Neyse selincim biz kaçdık. İyi geceler herkeze.
S: iyi geceler canım.Diğerleride kapıya giderken selin alinin elinden tutar ve diğerlerini yolcu eder, kapıyı kapadıktan sonra aliyi kapıya yaslar.
S: sen burda kalıyorsun.
A: bu gece mi yoksa sen kaybettiğini anlayana kadar mı?
S: sana yer yatağı yaparım.
A: hı baya iddalısın yani, eminsin kazanıcağına
S: öyleyim.Selin ellerini yavaşca alinin parmaklarından doğru omuzlarına kadar gezdirir. Gömleğinin yakasında durur ellerini açık olan düğmelerine getirir ve diğer düğmeleri de açar. Parmaklarını çıplak göğüsünde gezdirir ve nefesini alinin yüzüne üfleyerek dudaklarına yaklaşır. Alinin gülümsediğini hisseder ve aralamış olduğu dudaklarıyla alinin alt dudağını fetheder. Ali hiç karşılık vermez. Selin elinin birini alinin yanağına getirir ve dudaklarını sertçe öperken parmaklarıylada sakallarını seviyordur. Diğer elinide alinin göğüsünden doğru aşağa kaydırır ve kemerinin üstünde durur. Parmaklarını adım adım aşağa haraket ettirir ve şiş birşeye dokunduğunda ise amacına ulaşmanın sevincini yaşar ve alinin dudaklarından ayrılır.
S: kıvama geldin sanki.
A: yo hala çok rahatım.
S: bu arkadaşın öyle demiyor ama. -der ve alinin erkekliğini sıkar. Ali ağzından boğuk bir ınıltı kaçırır ve çevik bir hareketle selinle yer değişir ve bu sefer o selini kapıya dayar. Selinin iki kolunuda bileğinden tutarak kafasının yanında birleşdirir ve bedenini seline dayar.A: bu iş okadar kolay değil gece. -der ve selinin boynuna iner. İlk önce sıkac öpücükler kondurur ardından selinin zevk aldığını fark edince emmeye başlar ve selinin acı dolu inlemesiyle ayrılır.
S: morartıcaksın.
A: morardı zaten bebeğim.
S: ali seni döverim, rezil olucam senin yüzünden.
A: eh güzelim sen çok konuşuyorsun ama.
S: haklısın işimize dönelim. -der ve alinin kucağına atlar, bacaklarını beline dolayarak dudaklarına yapışır tekrar.Ali selini geri oturma odasına taşır ve koltuğa yatırarak üzerine çıkar. Selin aliyi üzerinden iter ve altına alır.
S: yok öyle mavi. -der ve alinin inlemesini sağlicağı yere oturur.
A: güzelim yalnış yerde oturuyorsun.
S: yo doğru yerdeyim. -der sürtünerek.
A: bak zorluyorsun.
S: pes mi ediyotsun?
A: pes ediyorum ve seni odaya çıkarıyorum.Ali selini kucaklar ve odasına çıkarır. Kapıyı kapatır ve kilitler.
S: ali indir beni
A: hayır.
S: ali napıcaksın?
A: başladığın işin sonunu getiricez bebeğim.
S: ali istemiyorum. Bırak beni.Ali selini yatağa yatırır ve ağırlık vermeden üzerine çıkar. Selinin boynundan doğru aşalara öper. Göğüsünde durur ve tişörtünün aşağa çeker.
S: ali bak yapma. İstemiyorum.
A: neden?
S: k-korkuyorum.
A: niye?
S: eh ilkim olucaksın. Hem ben bunu sevdiğim adamla yapmak istiyorum.
A: sevdiğin adamla...
S: neden yüzün düşdü? Sanki sen bana aşıkmışsın gibi, benim seni sevmememe mi bozuldun?
A: seni sevmediğimden bukadar eminsin yani?
S: e-evet.
A: şöyle söyliyim bayan 'ben alinin duygularıyla oynamaya bayılırm'ben hiçkimseyi nedenaizce öpmem...kalbimde yeri olmayanı sabahları aramam. Onun vücudunu ezberlercesine öpmem, kokusunı içime çekmem.
S: ali bu söylediklerin doğru değil. Sadece benimşe birlikte olmak istediğin için söylüyorsun bunları.
A: seni kullandığımı düşünüyorsun.
S: hepinizin aynı olduğunu düşünüyorum.
A: öyle olsun...gece... -der ve selinin alnına bir öpücük kondurarak kalkar üzerinden ve kapıya doğru yürür.
S: ali gitme! Beni gerçekten seviyormusın? -der aliye yaklaşarak.
A: bunu yeteri kadar açık konuşdum bence.
S: seni seviyorum mavi, anlasana...
A: bı yüzdennmi korkuyorsun benden?!
S: artık korkmuyorum. -der ve dudaklarına yapışır.