4. »başladığın işi bitir«

6.9K 80 2
                                    

Ali selinin önünden çekilir ve yatağına oturur. Kapının tıklatılmasıyla geri yerinden kalkar ve seline 'napim?'-bakışı atar. Selin aliye birşey demeden kapıyı açar ve karşısında annesini görmesiyle, duyulucak bir şekilde yutkunur ve bir adım geriye atar. Aliye çapınca yine öne gider.

G: kızım tanışdırmicakmısın arkadaşını? Sizi mutfakta çok kısa gördüm, selam veremedim.
S: n-ne gördün ki?
G: eh arkadaşını işde. Hoşgeldin, Güneş benim adım. Selinin annesiyim, pek de zor olmamışdır tahmin etmesi.
A: olur mu hiç efendim, asla annesi demezdim. Mashallah ablası yaşında olabilirsiniz hatta. Bu arada Ali ben, çok memnun oldum. -der ve güneşin elini tutar ve üzerine narin bir öpücük kondurur.
G: oh baya gentilmeniz bakıyorumda.
A: o sizin hanımefendiliğiniz güneş hanım.
G: selin sevdim ben bu çocuğu. -der ve selinin saçını severek çıkar odadan.

S: oh be görmemiş.
A: boşuna korktun okadar.

Selin alinin yakasını düzeltir ve parmaklarını yavaşca ensesine doğru gezdirir ve kısa saçlarına daldırır.

S: sen ne tatlı davrandın anneme öyle.
A: ov anlaşıldı sizin gözünüze girmek için önce etrafınızdakilere sevdirmeliyim kendimi selin hanım.
S: tabi ne sandın. -der ve ellerini geri kendi bedenine çeker ve arkasını dönücekken alinin nefesini hisseder boynunda. Ali selinin kulağına eğilir ve fısıldar.
A: hiç kaçma, başladığın işi bitir.
S: ne yaptım ki?

Ali selinin ellerini kendi boynuna yerleşdirir ve beline sarılarak kendine çeker.

A: o kollar bu boyuna bir kere dolanmışsa, öpüşmeden ayrılırmaz.
S: ha birde kuralların var öyle mi?
A: ne sandın. -der ve yandan gülüşünü atar.
A: hadi bekliyorum.
S: senin emrin üzere seninle öpüşücek değilim mavi. -der ve aliyi ittirmeye çalışır ama alinin kolları arasından kurtulamaz ve istemsizce gülümser.
A: aahh yapma ama bunu.
S: neyi?
A: bukadar mükemmel gülme. O gamzelerini çıkartma, öpesim geliyor.
S: seni bundan alı koyan mı var?
A: ov seni öpmemi istiyorsun ha.
S: sen öpmek için can atıyorsun, benimle alakası yok yani.
A: hiç de bile can atmıyorum.
S: iyi öyle olsun, sana öpüşme yok ozaman. Eğer istemiyorsan, gerek yok.
A: gel buraya ya. -der ve bir elini saçlarına daldırarak dudaklarına yapışır. İlk başta sadece birbirine bastırır dudaklarını, ardından dudakarını aralar ve selinin alt dudağını alarak emmeye başlar. Selin karşılık vermeyince keri çekilir.

A: neden karşılık vermiyorsun?
S: öpüşme olmayacağını söylemişdim.
A: anlaşıldı. Seninle işimiz zor. Ama biliyormusun, zoru severim. -der ve seline göz kırparak odasından çıkar.

Selin
Nasıl ya, böyle seksi bakışlar attıktan sonra öylece gidermi insan? Nolucak şimdi? Of ali ya ne istediğin belli değil. Eh gerçi belli...erkek değilmi, hepsi aynı. Bu çocuğa fazla bağlanma kızım, saçını tarama şeklini bile değişdirdi. Kendimize çeki düzen veriyoruz selincik, hiç bir erkeğe kolay av olarak görünmüyoruz. Akıllı çocuk ama, işimiz zor diyor...eh biliyor tabi.

Selin üzerini değişdirdikten sonra tuğçeyi arar ve buluşmak için anlaşırlar. Selin siyah, mini eteğini giyer, üzerinede siyah kedi gözleri olan beyaz tişörtünü. Ayakkabılarını kırmızı tonlarda seçer ve platformlarını giydikten sonra makyajınıda yapar ve kırmızı rujunu sürerek ayakkabılarıyla yakışdırır ve saçlarını açık bırakarak inanılmaz bir hava kazanır. Çantasını koluna taktığı gibi evden çıkar ve tuğçeyle sözleşdiği kafeye gelir.

Selin
Off tuğçe ya, hani yalnız görüşücektik. Emre ne alaka?! Kuyruk gibi peşinde zaten. Neyse...bozuntuya verme selin, kalkar zaten.

S: selam.
T: selam canım. -der ve sarılır.
S: emrecim sağolasın, sayende hiç ağız tadıyla alışveriş yapamıyorum yeşil göz ile.
E: altdan altdan laf mı sokuyorsun sen güzelim?
S: altdan altdan değil, yüzüne söylüyorum canısı.
E: kız senin heyheylerin mi üstünde yoksa?
S: emrecim sende bizimle alışverişe geliceksen kal ama yok bu olaylar beni bayar diyorsan uza canım.
E: anlaşıldı burda istenmiyoruz. Ben kaçar aşkım. -der ve tuğçenin dudağına bir buse bırakır.
E: görüşürüz selin.
S: akşama bendeyiz, sende gel ha bekliyorum.
E: bakarız.
S: bakmicaksın, gelicekain. Kankamsın oğlum, gel diyorsam gelicekain.
E: güzelim ne bu ya, sabah portakal suyunumu içmedin yoksa. - der gülerek.
S: bekliyorum.
E: tamam gelirim.

Aşk Kırıntısı +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin