Sabırsızca çalan zil ile tişörtünü giyemeden kapıya koşturdu.
Kapıyı açmasıyla içeri atılan beden kendisini ittirip kapıyı kapatmıştı." KyungSoo!?!"
Diğeri heyecan ve panikle kapının yanındaki küçük ekrandan apartmanın girişindeki ikiliyi izliyordu.
" Şu ikisini görüyor musun?"
" Evet. Arkadaşların mı?"
"Arkadaş mı?!
Felaketin insan kılığına girmiş halleri onlar. Evimi mahvetmeye geliyorlar.""Onlara müsait olmadığını söyleseydin!"
KyungSoo bir anlığına küçük ekrandan yüzünü diğerine çevirdiğinde tişörtsüz gencin spor dediği dağcılık işinin vücuduna kattığı kıvrımları farkedince başını tekrar küçük ekrana çevirdi.
"Düşün ki caddede yürürken hava birden kapandı, rüzgar esiyor, fırtına çıkacak; onlara işim var diyebilir misin?"
" Hayır. Korunmak için sığınacak bir yer arardım ."
" Tamam işte ben de şuan onu yapıyorum.
Onlara evde değilim dedim ama bana inanmadılar."" Neden?"
"Çünkü ben cumartesileri pek dışarı çıkmam hatta hiç çıkmam."
" Neden? "
" Çünkü hafta içinin yorgunluğunu ancak atıyorum. "
" Hımm.. Haklısın sanırım. "
" Evinde üstsüz mü gezersin?"
" Yok duştan yeni çıkmıştım.
Sen zili öyle çalınca.. "" Tamam anladım.
Giyeneceksin daha yani?!"" Evet. "
" Benim evimde salon var Jongin. "
" Benimkinde de var."
" Ne güzel!
Hadi oraya gidelim."" Olur. "
Jongin önden ilerleyip KyungSoo'yu giriş kapısına en yakın kapıdan genişce bir odaya geçirdi.
KyungSoo çıplak sırta bakmamak için ayak uçlarına bakıyordu." Burası da bizim salonumuz."
KyungSoo kendisine takdim edilen odayı süzdü.
Geniş odayı daha da geniş gösterecek kadar az eşya vardı.
Kolları birbirine ucundan dokunan L şeklinde konumlandırılmış iki siyah ve deri koltuğun ortasında kare cam sehpa, koltukta otururken ayakları uzatıp genişce yayılmaları için özellikle araya sıkıştırılmış gibiydi.
Onları karşısına alan ince ekran tv duvara sabitlenmişti.
Sehpa ile tv arasında yerdeki minderin üzerine monte edilmiş gibi duran sarışın genç ise eşyalarla o kadar bütünleşik bir uyum sağlıyordu ki KyungSoo bir an için onun dondurulmuş olduğunu sandı.
Böyle sanmasının asıl nedeni eşyalarla uyumlu duruşu değil sanki cansızmış gibi elindeki oyun kolunu bir iki basit hareket dışında oynatmaması ve sınırlı hareketi kadar hareketsiz yüzü onun dondurulmuş oyuncak olduğu hissini veriyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Migraine
FanfictionKyungSoo sıradan bir ofis çalışanıydı. İşi ile küçük dairesi arasındaki basit hayatını zora sokan lanet bir migreni vardı. Komşusu Jongin'in ise harika masaj yapan elleri.. ♡ All My Love Dreams For KaDi ♡ 《 Tüm hakları The United KaDi State vatanda...