@ Final°2 @

2.1K 159 58
                                    


" Ne dedi?! Ne dedi?! "

Taehyung elinde sipariş verdikleri yemek paketleri ile heyecanla salona girdiğinde Sehun ve Hoseok'u gayet ciddi ekrana bakarlarken buldu. Hoseok dudakları yavaşça yana kıvrılırken keyifle bir alkış tutturdu.

" Bu iş bu kadar işte!!"

Taehyung pizza kutularını açarak salonun orta yerine kuruldu. Ağzına attığı dilimin arasında güçlükle konuştu.

" Kabul etti mi yani?!"

Hoseok, Taehyung'un önündeki paketten bir dilim alarak yere bağdaş kurdu ve yemeğinde ona dahil olduğunda Taehyung onun eline vurarak pizza kutusunu önüne çekti.

" Kendi kutundan ye domuz herif!"

Hoseok yüzünü buruşturarak ona omuzlarını silkti.

" Söz konusu yemeğin olunca canavarlaşıyorsun Tae Tae!"

" Çünkü silip süpürüyorsun!"

Sehun ikilinin tartışmalarının gerisinde baş parmağının uçlarına dişleri ile eziyet ederken bir kahkaha savurdu.

" Yani gerçekten kabul etti!
İnanamıyorum!  İnanamıyorum!
Buluşmayı kabul etti!"

Kucağındaki bilgisayarı kanepeye bırakarak
ikiliye yemekte dahil oldu.
Pizzadan bir dilim alır almaz yüzünü buruşturdu.

" Bıkmadınız mı bir haftadır pizza yemekten?!"

İkili başını iki yana sallayarak onu yanıtladı.

" Ömrümüzün sonuna kadar pizza yiyebiliriz!"

"Yanında da kola!"

Sehun aldığı ilk dilimi güçlükle yutarak kutusunu ikiliye doğru iteledi.

" Jongin'in yemeklerini özledim. "

" Ondan ayrılınca ne yapacaksın?!"

" Yemek yapmayı öğrenmeliydim ondan. Jongin gidince üstelik güzel çocuk geldiğinde her zaman dışardan yiyemeyiz."

" Doğru. O da yemek yapmayı bilmiyordu değil mi?!"

" Açıkçası evimde kalmayı henüz kabul etmiş değil ona sadece teklif  ettim. Yurt koşullarının berbat olduğundan bahsediyordu."

" Buluştuğunda onu ikna edebilirsin. Eğer anlattığı kadar zorlanıyorsa yurtta, teklifine geri çevirmeyecektir."

" Bence de fazla direnmez."

Sehun gerginlikle bağdaş kurduğu dizlerini sallarken saçlarını dağıttı.

" Çok heyecanlıyım. Çok heyecanlıyım."

Hoseok ve Taehyung ona küçük bir kahkaha atınca oturduğu yerden kalkarak tekrar bilgisayarının karşısına geçti.

" Sakin ol şampiyon!"

" Bunca zaman nasıl dayandın peki?!"

Sehun gözlerini ekrandan ayırmadan Taehyung'u yanıtladı.

MigraineHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin