Tedirginlikle bacağını sallayan yanı başındaki adamın dizine elini yaslayarak onu durdurdu.
" Bu kadar endişelenmene gerek yok. Sadece bir akşam yemeği."
Baş parmağı dişlerinin arasında işkence görürken göz ucuyla ona baktı.
" Bizimkileri görünce nasıl da şaşkoloza döndüğünü hatırlatırım."
" Ama korkulacak bir şey olmadı değil mi? !
Aksine beni sevdiler. Emin ol benimkiler de seni sevecek."İkna olmak isteyen bakışları, gözünü yoldan ayırmayan direksiyonun başındaki adamın üzerinde gezindi. Derince nefeslenip elleri ile yüzünü ovup saçlarını geriye attı.
" Migrenin hortlayacak yine. Bu kadar stres yapma. Sana ve onlara güvenmesem böyle bir işe girişmezdim KyungSoo."
" Biliyorum biliyorum da.. İşte elimde değil."
" Şarkı söyle.."
" Ne?!"
Jongin ona dönüp gülümsedi.
" Şarkı söyle, dikkatini endişelerinden uzaklaştır."
" Tamam. Ne söyleyeyim?"
"İstersen radyoyu aç ve eşlik et."
" Bak bu daha makul işte."
KyungSoo radyoyu açıp kanalları karıştırırken çalan bir şarkıda durdu.
[ KyungSoo'nun durduğu ve eşlik ettiği şarkı: Elvis Presley - Love Me Tender]
KyungSoo şarkıya eşlik ederken Jongin hızını düşürdü. Arabayı sağa çekip durdurduğunda KyungSoo, gözleri gözlerinde kendini şarkıya kaptırmıştı. Şarkı bitip de yerini bir başka şarkıya devrettiğinde Jongin kendisini izleyen ve hala önceki şarkıyı mırıldanan KyungSoo'ya sarıldı.
" Seni seviyorum. Hayatımdaki boşluklara öyle bir doldun ki benden bir parça gibisin ya da ben senden bir parça oldum. Sensiz bir hayatı hayal bile edemiyorum. İhtimal dahi veremiyorum. Onlara henüz gerçek ilişkimizi söyleyemesek de seni tanımalarını istiyorum. Her şeyi anlatacağımız o gün geldiğinde sürpriz olan tek şey ilişkimizin adı olsun istiyorum. Olur da bize karşı çıkacak olurlarsa senden vazgeçecek değilim. Çünkü seni her şeyinle seviyorum KyungSoo. Migrenini dahi seviyorum."
KyungSoo Jongin'in yanaklarını avuçlayarak şaşkınlıkla onu izlerken bir çift yaş süzüldü gözlerinden.
" Jongin. ."
Jongin ona gülümseyerek fısıldadı.
" Seni seviyorum."
KyungSoo dudaklarındaki tebessümle alınlarını birbirine yaslayarak burunlarını sürttü.
" Adamım sen delisin. Benim gibi fazla takıntılı birini nasıl bu kadar çok sevebiliyorsun?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Migraine
FanfictionKyungSoo sıradan bir ofis çalışanıydı. İşi ile küçük dairesi arasındaki basit hayatını zora sokan lanet bir migreni vardı. Komşusu Jongin'in ise harika masaj yapan elleri.. ♡ All My Love Dreams For KaDi ♡ 《 Tüm hakları The United KaDi State vatanda...