8. fejezet~Romantikus este

326 28 4
                                    

*Lilla szeszöge*

Amikor felértünk a szobámba az új ruháim felé nyúltam.

-Ez jó lesz?-néztem kérdőn a lányokra.

-Ühüm-mondta Sophie, miközben Katlyn bőszen bólógatott.

Bevonultam a szobámból nyíló fürdőszobába és átöltöztem. Amikor kész lettem a hajamat kiengedtem és elővettem a sminkes cuccaimat. Hol a szemceruzám?-forgolódtam a kis helységben. Áh! Megvan. Szépen kifésültem a hajam, majd felvittem egy kis sminket is, ami szempillaspirálból, tusból és szemceruzából állt. Csak úgy mellesleg, de a sok év tapasztalat alatt elég időm volt megtanulni szépen sminkelni. Nem volt túl erős, de felhívta a szememre a figyelmet. Ezzel végezve kimentem a lányokhoz és befonták a hajamat. Jobb oldalról indult (fentről) és ferdén át lett vezetve a másik oldalra. Ilyenkor jól jön a hosszú haj. Így mindennel végezve eltelt másfél óra. Hogy mi? Ennyi idő elszaladt már?-csodálkoztam el. Fél óra és itt van V! OMG!!!

-Ez a táska jó lesz?-nyújtottam barátnőim felé egy sima fehér háti táskát.

-Igen. Gyönyörű vagy Lilla!-mondta Katlyn.

-Köszi-mosolyogtam rá.

Mindent belepakoltam a táskámba, ami kellett és elindultam lefelé. Körülbelül 10 perc múlva megszólalt a csengő.

-Nyomás, nyiss ajtót-mondta bíztatóan Sophie.

-Ha elkísértek az ajtóig tudtok találkozni Kim Tae Hyung-gal-kacsintottam rájuk-de persze nem kötelező-indultam el.

-Én elkísérlek!-mondta izgatottan Sophie.

-Én is!-mondta másik barátnőm-ki ne hagyjatok már a buliból!

Így már hárman mentünk az ajtó felé. Amikor kinyitottam Tae állt ott (ki más😂) és egy vörös rózsaszálat tartott a kezében.

-Szia!-emelte rám a tekintetét-Ezt neked hoztam-nyújtotta felém a rózsát én meg érte nyúltam.

-Köszönöm-mondtam majd egyszercsak átölelt és a fülembe súgta:Remélem tetszik!
Nagyon szép-súgtam vissza.

-Ők a barátnőim-mutattam a hátam mögött vigyorgó lányokra, amikor kibontakoztunk egymás öleléséböl-Katlyn és Sophie.

-Szaisztok!-mosolygott vissza kedvesen rájuk V.

-Hali-mondták egyszerre.

-Nem baj ha már most megkérem Sophiet, hogy tegye vízbe a rózsámat?-néztem Tae-ra.

-Nem. Legalább nem lesz útban és nem esik semmi baja.

-Okés. Akkor Sophie légyszi vízbe teszitek?-nyújtottam át a virágot.

-Persze! Jó szorakozást!-búcsúztak el tőlünk, de tudtam, hogy amíg lehetőségük van rá leskelődni fognak.

-Indulunk?-fogta meg a kezemet V.

-Igen. Amúgy hova viszel?

-Az legyen meglepetés!-kacsintott rám, majd elindultunk a számomra ismeretlenben.

Kéz a kézben sétáltunk az utcán és hallkan beszélgettünk. Már kezdett besötédeni és egy kicsit közelebb húzódtam Tae-hez.

-Mikor érünk oda?-néztem rá.

-Nem sokára. Ne legyél türelmetlen-majd nyott egy puszit az arcomra.

Még mentünk egy ideig és egy gyönyörű parkba érkeztünk. Én csak követtem V-t miközben egyre beljebb mentünk. Remélem bízhatok benne. Minnél tovább mentünk annál inkább erdősebb látszatott keltett a környék. Hova visz engem ez a nagyra nőtt gyerek?-tettem fel magamban a kérdést. Egy jó 10 perc séta után egy rétre értünk. Ha jobban körül néztem, volt mellette egy kis tó és egy fűzfa alatt valami pislákoló fényt is észre vettem. Elindultunk a fény felé és amikor oda értünk egy pokróc volt leterítve rajta egy kosárral és mint kiderült petróleumlámpa világított.

~^~Szerelmes dallam~^~Where stories live. Discover now