*Lilla szemszöge*
Amikor V befejezte az éneklést én vettem át a helyét. Kicsit izgulok, de tudom, hogy késöbb jóval nagyobb közönség elé kell majd kiálnom. Főleg, hogy ott majd táncolnom is kell közben. Megkértem J-Hope-ot, hogy indítsa el a dalt majd elkezdtem énekelni.
Szabad voltam. Minden hangot átéltem. Bár az enyém nem volt hibátlan, mint Baekhyun-é, de így is szép volt. Eközben eszembe jutott az első csókunk Tae-val. Átjárt újra az érzés és kirázott a hideg. Imádom az érintését. Beautiful...
A dal közben nem csak V tekintetét érzem magamon. Mindenki engem néz, de van valaki akié már szinte éget. Körülnézek és Suga-n akad meg a tekintetem. Rám mosolyog. Viaszamosolygok és újból szerelmemre vezetem tekintetem. A dal vége felé járok és akárcsak a dallam a hangom is elhalkul. A fiúk mind megtapsolnak amikor befejezem.-Azta! Gyönyörű a hangod-jött oda hozzám RapMonster és megölelt.
-Köszi-mondtam elpirultan.
-Csak így tovább-dícsért meg Jin.
-Énekelünk majd együtt is?-nézett rám kiskutyaszemekkel Jungkook.
Ki tud erre nemet mondani?-Persze-mondtam még mindig zavarban.
-TE.OTT.MOST!-mondta Jimin-MEGNYERED AZT A KIBASZOTT VERSENYT! Ígérd meg. Pls.
-Jó jó-nevettem ChimChim reakcióján.
V csak odajött és átölelt jelezve, hogy büszke rám.-Rapelni is tudsz?-kérdezte J-Hope.
-Nem, azt nem-ráztam meg a fejem.
Mindenki megdícsért...kivéve Suga-t. Neki nem tetszik a hangom? Kicsit aggódtam, de lehet, hogy csak félénk. Remélem. Ezután átmentünk a nappaliba hogy játszunk valamit.
-Na mi legyen?-nézett körbe RapMon amikor már mindenki elfoglalta a helyét.
-Felelsz vagy mersz! Abból sok minden kiderül-mondta sejtelmesen Jimin.
-Az mindenkinek jó?-kérdezte a leader.
-Igen-értettek egyett a fiúk.
Végül körbeültünk a földön és középre került egy kis nyíl, amit forgatni lehet.Én kezdtem, mivel lányoké az elsöbség. A kis nyíl Jin-nél állt meg.
-Na szöszi. Felelsz vagy mersz?
-A nevem Jin és felelek.
-Jól van na tudom. Csókolóztál már? És ha igen mikor.
-Igen, általános végén-vallotta be.
Most ő forgatott.-V, felelsz vagy mersz?-kérdezte barátomat.
-Merek!-jelentette ki bátran Tae.
Jin csak hülyén moslygott aztán megszólalt:
-Két percen keresztül csókolóznod kell Lillával.
-Héj! Az érintett beleszólhat?-panaszkodtam.
-Nem-mondta V-ugyanis nem fogsz tudni beszélni-tapadt rá ajkaimra.
A fiúk hangosan számolták hogy mennyi idő van még vissza. Amikor letelt az idő Kim szomorúan engedett el, de mielőtt eltávolodott volna fülembe súgta:
-Ezt még este folytatjuk.
V forgatott.
-Jimin, felelsz vagy mersz?
-Merek! Ez kérdés volt?-nevett fel.
-Hmm...öltözz be lánynak és legyél is kisminkelve. 30 percig kell így maradnod.