9. fejezet~Szerelmes dallam

284 28 1
                                    

*Lilla szemszöge*

-Lillaaaaaaaaa!-rohantak oda hozzám barátnőim.

-Mesélj el mindent!-mondta Katlyn.

-Jó, de csak röviden, mert fáradt vagyok.

Miután felmentünk a szobámba és mindenki leült. Röviden, de izgalmasan elmondtam nekik a történteket. Hogy mit reagáltak a csókra? Elkezdtek sikitozni... aztán ölelgetni.... és végül egyfolytában vigyorogtak, mint a hülyegyerek. Magyarul mondván, meg lettek őrülve. Hogy fogok így birni velük?

--------------~---------------

Miután sikeresen lenyugodtak, elmentem lefürödni, ugyanis már csak én nem tettem meg ezt a műveletet. Beültem a forró vizzel teli kádba és végiggondoltam a mai napomat. Boldog voltam és vagyok. Mintha egy álom valósulna meg. Mondjuk ez igaz. Csak hogy amióta jobban megismertem V-t nem csak úgy nézek rá, mint a biasomra, hanem mint a szerelmemre. Nekem már ő többet jelent egy hírességnél. Végre szerelmes vagyok és viszonozzák az érzelmeimet. De várjunk csak... Mi most járunk? Ezt az egyet nem tisztáztuk. Mindegy, majd holnap megkérdezem. Egy jó tíz perc múlva kiszálltam a már kihült vízből és megtörölköztem majd felvettem a pizsamámat. A szobámba érve a lányok már az 'ágyukban' voltak és alváshoz készültek.

-Jó éjszakát-mondtam miután lekapcsoltam a villanyt, és elhelyezkedtem az ágyamban.

-Nektek is-mondta Katlyn.

-Good night girls!-vette elő Sophie angol tudását.

Ezután nemsokkal elnyomott az álom. Nagyon kimerültem a mai nap eseményei után.

--------------Másnap reggel---------------

-Felkelni!-tapsoltam kettőt, hogy hatásosabb legyek.

-Mivan már?-nyűgösködött Sophie.

-Reggel! Nekem egy óra múlva indulnom kell-majd odamentem az ablakhoz, és halál nyugodtan elhúztam a függönyt.

-Áááú...fény...kiég a retinám-mondta hisztérikusan Katlyn és a fejére húzta a takarót.

-Ez van. Keljetek fel-majd lementem reggelit készíteni.

Tojásrántotta. Ez pont jó lesz. Tíz perc alatt kész lettem a könnyű és ízletes reggelivel, majd elővettem három tányért és elosztottam rajta. Mindegyik mellé tettem egy pohár tejet. A lányok pont ekkor jöttek le és rögtön nekiláttak enni. Én is leültem és mután elfogyasztottam az adagom felmentem felöltözni. 'I ♡ KPOP' feliratú póló és egy térdnél szakadt feket farmer. Tökély.
Bedobtam a táskámba ami kell az énekhez és a tánchoz majd lementem. Ma ugyan csak egy-egy óra lesz mind a kettőből de nem szabad szünetelnem.

-Elkísérhetünk?-kérdezte Sophie.

-Aham-bólintottam rá.

-És végig nézhetünk?-érdeklődött Katlyn.

-Igen, csak gyorsan gyertek. Fogat mosok és utána indulok. Addira legyetek készen!

-Rendben!-mondták és a dolgukra szaladtak.

Egy gyors fogmosás után már mind hárman az ajtóban álltunk és már zártam is. Nem sok idő volt míg megérkeztünk majd felmentünk az énekterembe. Míg én bemelígettem barátnőim halkan beszélgettek. Amikor megjött a tanárom megengedte, hogy a lányok itt maradjanak, csak azzal a feltétellel, hogy csöndben kell maradniuk. Ezt könnyen be is tartották. Szinte nyitott szájal hallgattám ahogyan énekelek. Ezek szerint tetszik nekik.

-------------az énekóra után-------------

-Gyönyörű a hangod! Sokat fejlődtél!-dícsért meg Sophie.

~^~Szerelmes dallam~^~Where stories live. Discover now