*Lilla szemszöge*
Másnap reggel anya kiabálására keltem fel.
-Kelj fel! Nehogy vissza aludj, mert elkésel.-mondta kicsit aggódva és idegesen.
-Rendben- válaszoltam rekedtes hangon.
Kibújtam a meleg ágyból, majd ruha után néztem a szekrényemben.
Hosszú nap vár rám. Kint süt a nap. Remek-gondoltam magamban. Legalább felvehetek szoknyát is akár.
Szóval akkor mai ruházatom: egy fekete BTS-es póló és egy fekete szoknya. Már csak a szintén fekete Converse cipőm kell.
Miután ezzel kész lettem megfésültem a hajam, majd kivasaltam végül felvittem egy kis enyhe sminket. Lerohantam a konyhába ahonann isteni illatok jöttek. Nutellás gofri tejjel.-A kedvencedet csináltam-kacsintott rám anya-csinos vagy!
-Próbáltam a legjobbat kihozni magamból-mosolydtam el és neki láttam a reggelimnek.
Amikor végeztem elmentem fogat mosni, majd odaszaladtam a fogashoz levettem egy fekete dzsekit, belebújtam, nyomtam anyu arcára egy puszit és elindultam a stúdió felé ahol felkészülök a versenyre.
Alig várom, hogy végre énekelhessek. A buszon ülve újra és újra elénekeltem a dalomat, persze csak magamban. A táncot is kéne majd gyakorolnom-gondoltam végig, annékül nem lesz teljes az előadásom.
Ahol leszálltam onnan már nem kellet sokat menni hogy besétáljak egy elhagyatottab utcába. Ha jól tudom ahova tartok az is Big Hit-hez tartozik. Hangosan köszönötem a portásnak amikor megérkeztem és megkérdeztem, hogy hol van a termem.
-Harmadik emelet 4-es ajtó-tájékozatott kedvesen a hölgy.
-Köszönöm.
Amikor megtaláltam termet bementem. Elővettem a kottáim és miután elrendeztem a dolgaim elkezdtem bemelegíteni a hangom. Eközben a tanárom is megérkezett.
-Kezdjük is el! Rendesen csináltad meg a skálákat?
-Persze! Minden hangra figyeltem.
-Akkor halljam a dalt. Melyik is a tied?
-Az egyik EXO szám.
-És melyik?-kérdezte érdeklődve a tanárom.
-A Beautiful.-persze koreaiul folyt köztünk a csevej.
Elvileg ezen a héten még nem megyek suliba viszont mindennapos próbáim leszenk. Mármint most még csak vasárnap van de a következő hétre gondoltam.
Amikor felcsendült a dal elkezdtem énekelni és mindent bele adtam, hogy tiszta legyen. Imádtam ezt a dalt. Minden hangot átéltem.
Miután vége lett a tanárom elmondta a hibáimat és újra meg újra el kellet énekelnem. Ez ment egész nap kisebb szünetekkel. Sokat fejlődtem már most. Legalábbis én úgy éreztem. Négy órakor vége lett a mai szenvedésemnek és még dícséretet is kaptam, persze csak szóban. Hulla fáradtan estem haza és nekiláttam enni. Nem érdekel mit eszek csak étel legyen a számban. Nagyon éhes vagyok. Miután tele tömtem magam és még sütit is ettem felmentem a szobámba pihenni. Eldőltem az ágyon és egyszer csak elnyomott az álom. Anya hangjára keltem fel fél nyolckor.
-Szia. Hogy ment a mai próba?-kérdezte lelkesen.
-Szia anyu. Egészen jó volt bár elég fárasztó. Szerintem már most javult valamit az, ahogyan a dalt éneklem.-meséltem még mindig nyűgösen.
-Menj el fürdeni aztán búj be gyorsan az ágyadba hiszen egyre sűrűbbek lesznek az énekóráid és emellé még a táncórák is társulni fognak.-fejezte be majd adott egy puszit és kiment.
Összekapartam a pizsamámat aztán elmentem zuhanyozni. A forró vizet engedve elképzeltem, hogy milyen jó lesz ha majd megnyerem a versenyt és sikerül bejutnom a Big Hit-hez is. Egy álmom válna valóra. Viszont ha ez nem sikerül akkor maradok az az átlagos jómódu lány aki imád énekelni.
Amikor kész lettem felöltöztem és a szobám felé vettem az irányt. A telefonom már töltőn volt de villogott, hogy valaki írt. Ki unatkozik ennyire ilyenkor?-tettem fel magamnak a kérdést. Végül amikor bebújtam az ágyba megfogtam a telóm és megnéztem, hogy kitől kaptam üzenetet. Ismeretlen szám. Persze valami koreai gyerek volt, így koreaiul kezdtünk el beszélgetni. Kép nem volt róla.Ismeretlen: Szia! :) Mizu?
Lilla: Szia! Te meg ki a szent isten vagy? Ismerlek egyátalán?
Ismeretlen: Igen, egyszer már találkoztunk is. És szerintem te jobban ismersz, mint én saját magamat. :D
Lilla: Ilyesztő vagy. Honann ismernélek? Azt se tudom, hogy fiú vagy e vagy lány!!
Ismeretlen: Fiú vagyok. Persze ez neked nem új infó. Tudom, hogy oda vagy értem. ;) Le se tagadhatnád. :D
Lilla: Esküszöm feljelentelek zaklatóként! Még a nevedet se tudom! Akkor meg, hogy lennék érted oda? Minden lányt így zaklatsz? o.O
Ismeretlen: Márpedig tudod, hogy hívnak engem. És kérdésedre válaszolva nem, nem minden lányt zaklatok. Csak akiket meg akarok dugni... :"D De ne vedd komolyan. Már az ajtódban állok. ;) XD
Erre a mondatára megfagyott bennem a vér és hirtelen az ajtóm felé kaptam a fejem. Ez egy pedofil???
Lilla: Hadj engem békén! Keress mást akit piszkálhatsz! Szia.
Ismeretlen: Naaa... :( Pedig csak barátkozni szeretnék veled. Most miért vagy ilyen?
Ismeretlen: Haho. Te most komolyan elmentél?
Ismeretlen: Oh... :( :c Akkor jó éjszakát! Szia. :)
Ez most tényleg ennyire levakarhatatlan? Mit nem fog fel, hogy nem akarok egy vadidegennel beszélgetni? Még a végén elrabolnak! Vagy akár meg is erőszakolhatnak! Ilyen gondolatok közt aludtam el melyek ellenére gyorsan az álmaim közé zuhantam.