2-P&K

40 5 1
                                    

 Elini iterek ayağa kalkmaya çalıştığım da tam tekrar düşecekken birinin beni belimden tutup kaldırmasıyla yerle ilişkim son buldu. Beni kaldırana baktığım da oğuzhan dı başka kim olacaktı papyona arkasını dönerek bana baktı "iyi misin?"

Dediğin de kafamı olumlu anlamda sallayarak kitabımı yerden aldım. Oğuzhan arkasını dönerek papyonu gösterip "bunu tanıyor musun?" dediğin de "ha-hayır" dedim niye kekeliyorum lan ben.

"Sevgilinle tanıştırmayacak mısın beni" evet bunu söyleyen papyon oğlan olmayan sevgilimle tanışmak istiyor herhalde mal "ne diyor bu değişik" diyense Oğuzhan dı evet iki erkeğin ortasındayım şuan ilk defa böyle bir durumda kaldım ve ne yapacağımı bilmiyorum.

Papyon oğlana dönerek –hala ismini bilmiyorum kusura bakmayın- 

"Birincisi ne sevgilisi lan! İkincisi senin burada ne işin var? Ve üçüncüsü seni öldürme planlarımı bilsen benimle böyle konuşmaya cesaret edemezdin" dedim dişlerimi gösterip gülerken.

Omzunu silkip –o omzunun ben senin tövbe yarebbim çok tövbe- 

"öğrenciyim" 

dediğin de tipine tekrar baktım bu okul neden sivildi be. Her neyse hiç uğraşamayacağım bu malla tam oğuzhan'a döndüm gidelim diyecektim ki Serpil nefes nefese koşarak yanıma geldi.

Ellerine dizine koyarak derince nefesler aldıktan sonra önce Oğuz'a sonra bana en sona da papyona tek gözünü kapayarak baktı. Bana yaklaşarak papyona bakıp "bu kim?" dediğin de bu sefer ben omuz silktim "bilmiyorum git ona sor"

"Bayağı yakışıklıymış yalnız" dediğin de Serpili ittim tam düşecekken dengesini sağlayıp düşmekten kurtuldu. Serpilin ne dediğini duyan Oğuzhan Serpile "gelsene az" diyerek kolundan sürüklemeye başladı.

Ben onlara bakarken papyon oğlan "sevgiline sahip çık derim" diyerek göz kırptı ve cevap vermemi beklemeden okula girdi. Ya ne değişik bir çocuk bu hala sevgili diyor of of. Serpil'ler şuan umurum da değildi ben okula giriyorum arkadaş.

Merdivenlerden çıktıktan sonra tam koridora girecekken papyonun sesini duyarak duvara sindim. Bir arkadaşıyla konuşuyordu galiba normalde umurumda olmazdı ama kurdela dediğini duydum bu yüzden gizlice dinlemek şuan için en iyi çözüm gibi.

"ya oğlum neden ayrıldın kızın yanından?" 

"abi anlamıyor musun bir saattir ne anlatıyorum sevgilisi varmış"

 "ha sen o yüzden bu kadar bozuldun" 

bir kahkaha sesi geldi büyük ihtimal arkadaşından

 "ne üzülücem lan banane ne hali varsa görsün tanımadığım bir kız için neden üzüleyim ki"

Sonra sesler kesildi. Koridora baktığım da arkaları bana dönüktü ve çoktan koridorun sonuna gitmiştiler. Derince bir nefes alarak sınıfıma gittim kapıyı kapatarak sırtımı kapıya verdim gözlerimi kapattım kitabı sıktım ve

 "ııııııııııh"

 diye tepinmeye başladım.

Bir kıkırdama sesi geldiğin de gözlerimi açtım o-ha az önce resmen rezil oldum lan sınıf insan dolu bunların bu saatte ne işi var lan burada ben ne güzel filmlerde ki gibi bir iki kız olur diye düşündüm sınıf resmen erkek kaynıyor lan.

Dişlerimi göstererek güldüm ellerimi açarak sorun yok manasın da salladım ve

 "az önce ki yaptığım şeyi hafızanızdan silin lütfen" 

diyerek sırama geçtim. Yüzüm kıpkırmızı olmuştu herkes kahkaha atmaya başlamıştı rezillik yeminlen rezil oldum ya.

Çantamı sıraya koyarak kafamı masaya gömdüm kahkahalar sonun da son bulmuş herkes işine geri dönmüştü. Yanımda ki sıranın çekilmesiyle kafamı kaldırdım. Serpil yüzüme endişeyle bakıp

Papyon & KurdelaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin