Sıcak bir yaz günüydü. Güneş doğalı yarım saat olmuştu. Pera şehrinden şiddetli bir ses duyuldu .Pera halkı yataklarından kalkıp pencerelere doğru yönelip meraklı gözlerle olan biteni anlamak istiyorlardı. Ancak insanların bagrışlarindan başka bir şey yoktu .aynı panik seven ailesinde de yaşandı . Bayan seven ,oğlu Teo James in odasında olmadığını görünce çığlık attı. o çığlıkla birlikte tüm ev halkı bayan seven in başında toplandı . Seven ailesi bir erkek ,bir kız,bir anne ve babadan oluşan sıradan ailelerdendir. (Teo james hariç )
1 saat önce ;
Teo james en yakın kankiisi olan jack le birlikte deniz kenarında oturuyordu.
Jack yuzunu ekşiterek "sende ki bu karizma bnde olucaktı ki ..." sözünü bitirmeden teo "bn karizmatik fln değilim yaşıyorum işte " dediğinde parmaklarini saçlarında gezdirdi.Aslında karizmatik olduğunu bilir ama kendini övmekten nefret eder.
Sözünü bitirmekte kararlı olan jack devam eder konuşurken elinde hamburger de vardır ."kahverengi gözlerin,kaslı kollarin,beyaz tenin ,kırmızı dudakların ... " bir andan durur ve "noluyo lan bana . Kanka sana aşık olmuşumda yeni öğreniyorum "diyerek hamburgerinden bi ısırık alır ve rekora imza atar . 4 ısırıkta hamburgeri bitiren çocuk olarak tarihin sayfalarına adını altın harflerle kazitti. Bir anda ensesinde bir acı hisseden jack ,james e öfke dolu bakar ve "napıyım kardo sende bu kadar yakışıklı olmayiver. Hem senin kılların var bn seninle sevgili olamam. James in dudaklarında bir tebessüm belirdi ardından kahkaha attı. Beyaz dişleri ve pembe dudakları dikkat çekiciydi. Güldügü anda yanaklarinda gamze belirirdi. Elmacık kemikleri onu olduğundan da olgun gösteriyordu. 20 yaşında olmasına rağmen yasitlarina göre çok agirbasliydi. Hele jack e göre ...😁😁 "seni nezaman görsem elinde ya hamburger ya da pizza var sen bu gidişle ömür boyu yanlız kalırsın "diyerek jack i kızdırıp yanından ayrılan james bisikletine doğru yöneliyordu. Jack ise arkasından "kilolu olabilirim ama cazibelerim var benim .hem iç güzelliğe önem veren kızlar da vardır "diyerek kendini avutmaya çalışır ama nafile kendisi bile inanmaz .james bisikletle giderken kulaklığı takmış ve müziğin ritmine kendisini kaptırmıştı ta ki sam ve arkadaşları yolunu kesene kadar .sam bisikletinden inip james e bi yumruk patlattı .james ayağa kalkıp elini sıkıp kafasına bir tekme geçirdi o sırada sam "öldürün şu köpeği "diye bagirdi . Ard arda darbe alan james daha fazla dayanamadi ve ellerindeki elektrik sayesinde hepsini çarptı .gücünü kontrol edemediginden arabalarada elektrik vermiş ve patlama çıkarmıştı .bi an durdu ve " lanet olası kendim senden nefret ediyorum" diye bagirdi .gözlerinden akan yaşlar tenini bir alev gibi yakiyordu. O sırada bardaktan boşalırcasına yağmur yağmaya başlamıştı. James koşarak ormana doğru ilerliyordu. Koştu, koştu ,koştu ve ...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HAYALDİR YAŞAMAK;UYANIŞ
Mystery / ThrillerSıradan insanlar doğarlar büyürler ve ölürler. Özel İnsanlar ise sıradan olan insanların asla düşünemeyecegi , yapamayacagi şeyleri düşünür ve yapar .TEO JAMES ,WOODLEY bu özel insanlardan sadece ikisi