Teo james yanağında acı hissetti. "Sen bir kalassın biliyorsun dimi "diye bağıran woodleyin sesi kulak tirmalayan sestendi. "O cirtlak sesin sayesinde kuşları bile yuvasından ettin biraz hayvensever ol ve Sus " diyen james ,woodleyin hazırladığı yorganin içine girdi ve gözlerini kapadı "sen nasıl bir erkeksin ya?bayanlara saygılı davranacagini ogretmedilermi sana ah yazık " Woodley ne dediyse james kalkmadi en sonunda elinde bir tane yanan odun ile james in yanına yaklaştı ve "Merhaba sert çocuk " diyerek seslendi. James gözlerini açtı ve alev alan odunu görünce yerinden kalkıp koşmaya başladı .O sırada ayağı odunlara takılıp düştü .woodley ise kahkahalarla gülüyordu. James ayağa kalkıp "haykırma" diyerek bir ağacın gövdesine uzandı .woodley ise sıcak yorganinda yattı .Ve sabah oldu. Gözlerini açan james karşısında woodleyi gorunce bir an ürperti. "Hayrola sert çocuk senin korkularında mi var " diyen woodley yüzüne bir tebessüm yerlestirmisti ."ben bir insanım korkularım tabiki olucak " diyip yerinden kalkan james etrafına bakındı. O anda woodley "sadece insan olduğuna eminmisin? "Diyerek james i kendine döndürmeye başardı. "Git başımdan woodley " ,"Hayır gitmiyorum artik konuşmanın zamanı geldi " diyen woodley james in yanına gitti ve Göz teması kurdu ."anlasana biz özeliz. Diğerleri gibi sıradan değiliz .yaradılış amacımız diğerleri gibi değil " diyen woodleyi ilk defa bu kadar gerçekçi gören james "ben kimim ? Neden yaratıldım? Sen kimsin ? " Ard arda sorularini sıraladı. Woodley işaret parmağını james in dudaklarına götürüp susmasi için bastırdi ve konuşmaya devam etti. "Biliyorum aklında delice sorular var ama hepsini yanıtlayacak vaktimiz yok. Pera şehrinin kralı Alex tüm beyaz olan insanları yok etmek için planlar yapıyor ve bu planlar çok kısa zamanda hayata geçecek .Biz beyaz insanlarız. Yani özel güçleri olan kişiler beyaz insanlardır .Başkan Alexin de bizim varligimizdan haberi var ve bizi yok etmeye çalışıyor" hızlı hızlı anlatan woodleyin sözünü kesen james "senin ne yetenegin var "diye sorarak basparmagini dudaginin altında gezdirdi.masmavi gözleriyle dolu dolu bakan woodley söze başladı " Ben istediğim zaman insanları kör ve dilsiz bırakabiliyorum. Benim de suan görevim seni alıp özel güçlere sahip olan insanların yani başkanımız Simba'nın yanına götürmek " çok konuştuğu için su içme istedi.su içtikten sonra "Takip Et Beni sert çocuk "diyerek arkasına bakmadan yürüdü .james ıslık çala çala yürüyordu. Doğanın kokusunu içine çekiyordu . Kuşların sesini dinleyip huzur buluyordu taki woodley ciyaklayana kadar ."yeter ya başım şişti . Anlamıyorum yani senin neyin önemli bukadar "diyerek ayağını toprağa vurup sinirleniyordu. "Ayıptır söylemesi çok sevilirim yani nasıl söylesem ee şeyyy bana günde 97 kere teklif geliyor da ben kabul etmiyorum . Sinema olsun ,tiyatro olsun ,mankenlik olsun..." bir anda woodley çığlık atarak "Yeter !! Malmisin yoksa mal takliti mi yapıyorsun " diyerek bağırır . James ise "off ne kadar hayattan renk almayan bir kız (temsili değil ) " demekle yetindi .woodley biraz daha sakinleserek "hayattan renk alıncak bir şey vardı da ben mi kaçırdım "diye mırıldandı. Teo james in saçları rüzgârla gözünün önüne geldi .normalde olsa saçlarını geri almazdı çünkü kızlar bu haline bayılıyordu. Ama suan etkileme gibi bir amacı olmadığı için parmağını saçını götürdü ve elindeki çantasını suya düşürdü tam o sırada ...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HAYALDİR YAŞAMAK;UYANIŞ
Mystery / ThrillerSıradan insanlar doğarlar büyürler ve ölürler. Özel İnsanlar ise sıradan olan insanların asla düşünemeyecegi , yapamayacagi şeyleri düşünür ve yapar .TEO JAMES ,WOODLEY bu özel insanlardan sadece ikisi