Ağaçların bittiği yere yani uçurumun kenarına varmıştı. Soluk soluğaydi. Gözlerinden akan yaşlar hiç dinmemisti. Yere çömelip toprağa vurmaya başladı bir süre sonra elleri kanamaya başladı o ise kendine bağırmak la meşguldü. "Sen bir yaratiksin. Ailene ,arkadaşlarına ,çevredekilere herkese zarar veriyosun.artik ölme vaktin geldi ,vaktin geldi ,geldi " dedikten sonra ucurumun kenarına geldi. Gözyaşlarını hirkasiyla sildi.kollarini açtı. Gözlerini kapadı ."bu elektrik saçan yaratik,bir daha bu yeryüzüne bakamicak, bu temiz havayı kirletemicek yani yük olmicak . İşte kurtuluyorsun bnden hayat .doğduğum günden beri bnden nefret ettin etmekle de haklıydın . Ve şimdi kurtuluyorsun." Yagmur durmadı tam tersine daha da hızlandı okadar hızlandı ki yağmur damlaları bir kurşun gibi can yakiyordu .James bir adım attı ve bir tane daha derin bir nefes aldı tam atlıyorduki belinde bir el hissetti ve ardından bir kızla karşı karşıya geldi. Kız "Merhaba sert çocuk "dedi ve elindeki odunlar james in kafasına vurdu .
1 hafta sonra ;
Teo james yavaş yavaş kendine gelmeye başlar .Göz kapakları yavaş yavaş açılmaya başladı. Güneş ışıkları gözlerini acmasini engellediginden eliyle Güneşi kapattı .sonra sağına baktı ve bir kız gördü Bu kız ona odunla vuran kızdı .james in gözleri birden faltaşı gibi açılır ve şaşırır. Hayatı boyunca odun kıran bir kız görmemişti. Kaslı kız görmenin imkansız denecek kadar az olduğu bu ülkede bunlardan bir tanesiyle karşılaşmak mucizeydi. Sarı saçları etrafa güneş gibi ışık saçıyordu, masmavi gözleri uzaktan bile çok net gözüküyordu. Gökyüzünün her tonu gözlerinde Birleşmiş gibiydi. Uzun ve kıvrık kirpikleri vardı. Yüzündeki Elmacık kemikleri onu olgun göstermeye yetiyordu. Bir anda benim olduğum yere doğru bakıp yanıma geldi ."bakıyorum da iyi gözüküyorsun sert çocuk "diyerek güldü .gülerken yanaklarinda gamzeler belirdi james ona hayran olmuştu adeta . Sonrada içinden "saçmalama be olum sen kimseye aşık olamazsin, kimseye baglanamazsin eğer bağlanır veya seversen o ölür"diye içinden geçiriyordu. "Adın ne?? "Woodley"
"Beni neden kaçırdın? Dur yada ben söylim. Sende diğer kızlar gibi bnim cazibeli,karizmatik bakışları ma dayanamadin ve ölmemi göze alamadigindan beni kaçırdın "diyen james siritmadan duramıyordu. "Kız Kaçıran duymuştum ama erkek kaçıran da hiç duymamistim "diyerek ilave etti .Bu mutluluğu uzun surmemisti .woodley bir kahkaha patlatip ardından da bir yumruk patlamasıyla james in tüm mutluluğu kaybolmustu. "Beyni olmayan insan mı olur ya? Keşke seni bilim adamlarına verseydimde bir ise yarasaydin "diyerek güldü .akşam olmuştu . Woodley ateş yakmaya çabalıyordu o sırada james uyandi .hava çok soğuk olduğundan titriyordu. Woodleyin ateş yaktığıni görünce birden ayağa kalkti ve soluğu Woodleyin yanında aldi "manyakmisjn sen ? 2 defadir bana vuruyosun bidakine sakin davranmam ona göre davran " der o sırada dişleri titredigi için ağzini sıkıca kapamaya çalışır .bir yandan da titreme sesini duymamasini ümit eder ."sana okadar aşığım ki aşkından kendimi ormanlara Attım "diyerek sırıtan woodley e cvap gecikmedi ." Ne güzel işte doğal ortamını bulmuşsun " dediği anda woodley elindeki baltayi james e vurmak için havaya kaldırır o sırada james,woodleyin kollarını tutar ve baltayi almak için uğraşırken gözleri woodleyin gözleriyle buluşur. James mavinin her tonunu görüyordu büyülenmisti adeta .woodley ise james in yüzünde göz gezdiriyordu. Tam o sırada james ,woodley e bir nefes kadar yaklaştı ve ...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HAYALDİR YAŞAMAK;UYANIŞ
Mystery / ThrillerSıradan insanlar doğarlar büyürler ve ölürler. Özel İnsanlar ise sıradan olan insanların asla düşünemeyecegi , yapamayacagi şeyleri düşünür ve yapar .TEO JAMES ,WOODLEY bu özel insanlardan sadece ikisi