Hayaldir Yaşamak; Uyanış

31 2 1
                                    

Woodleyin nefes alıp verişi hiç bu kadar hızlanmamisti. James bir an önce woodleyin dudaklarına yapismayi istiyordu . Tam öpmek için gözünü kapatıp hamlesini yapacakken kafalarindan aşağı elma yağar . James "başka zaman olsa bir tane bulamazken şimdi ise kafamiza yağıyor hay ben bu Şansın "diye mırıldandı. Woodley ise dudaklarını ısırıp içinden "neden beni öpmemesi bu kadar hüsran yarattı "dedi ve çığlık patlattı ."james dağın en tepesine bak orda işte " james ise "çok güzel evinden çıkacak zamanı buldu bak bn sana neler yapıcam bi elime geçirirsem. .." woodleyin "kes" diye söylenmesiyle birlikte sözü kesilen james "3 diyince aticaz tamammi " dedi ve woodleyin elini sıkıca kavradı .ince uzun parmakları ve yumuşak teni onun hoşuna girmişti . "Hazırmisin woodley ?" evet anlaminda baş sallayan woodley james in elinini sıktı . "1,2,3" ve sonrası kendilerini yerde buldular .james hemen ayağa kalkıp woodley i uyandirmaya çalıştı ama woodley gözlerini açmadı. Bacakları kan içinde kalan woodleyi ,james kollarına alıp koşmaya başladı çünkü ayı her an gelebilirdi. James in kollarında derin yaralar vardi. Acı çekiyordu ama sevdiği kız baygın di ve onu kendisine getirmesi lazımdı .james ,woodleyin yüzünü inceledi .Sarı kirpikleri pembe dudakları onun içini kıpır kıpır yapmasına kafiydi. Bir dağ evi gibi bir şey buldu ve woodleyi yere bıraktı .içine girip güvenli mi diye baktı .uzun zaman dir kullanılmamışa benziyordu. Woodleyi tekrar kollarına alıp dağ evine götürür ve yatağının üstüne yatırir. Yatırırken incilmesin diye büyük bir çaba harcamıştı. Yatağın kenarına oturdu ve" neden hayatıma girdin ki? Ben bir ucübeyim. Sevdiğim herkesi üzüyorum seni de üzmek ten korkuyorum. Güzlerin, gözlerimle buluşunca elin ,elimle birleşince kalbim yerinden çıkcakmışcasına çarpıyor " diyip ellerini woodley in yüzünde gezdirir. Sonra havanın soğuk olduğunu farkeder ve odun toplamaya çıkar .odunları bir kütüğe koyup kaslı kollariyla kırmaya başlar o sırada woodley uyanır ve bir an ne olup bittiğini anlayamaz .sonra camdan dışarıya bakar gördüğü manzara karşısında şaşırır. James ,woodley de şok etkisi yaratır . Gözlerini kırpmadan ona bakar .Kaslı kolları,güneşte parlayan beyaz teni ,ışıldayan kumral saçları ve kılları gözüküyordu .woodley "allahım bu insan mı ya ?? Eger bu insansa diğer erkekler ne ?? Goril falan mı ?? " birden james izlediğini farkeder ve "Günaydın güzellik " diye bağırır .woodley afallar ve yanına koşarak gelen james i görünce birden heycanlanir. "Merhaba güzellik nasılsın ? Kendine geldinmi " dediğinde woodley onun vücudunu izlemekle meşguldü. Göğsünün yanında bir resim vardı bakıp anlamaya çalıştı ama james bir an "hey "diye bağırmasindan sonra kendine gelip "biraz insan ol . Tamam çok zor bir şey istiyorum ama çabala en azından "diyerek yüzünü buruşturur. James de arkasına dönüp yemekleri hazırlarken sessizce "o yüzden yarım saattir beni yiyecekmis bakıyordun. Yemek veriyimde yemek olmakta vazgeçeyim "dedi ve karizmatik gülüşürlerinden birini yaptı sonra ne mi oldu ? Kafasına yastığı yedi ."hiç te bile ben sana falan bakmıyorum nerenden uyduruyorsun sen? Kendini kurtarmaya çalışan woodleye, james "yemek hazır gel yoksa Ben yerim " diyip elleriyle saçlarıyla oynadı .woodley yemeği eline aldığı gibi bitirdi . James ise şaşkın gözlerle bakıyordu. 5 ısırıkta bitirmişti. "Tüh rekoru 1 ısırıkla geçemedin."diyip jack i hatırladı .4 ısırıkla yemegini bitirip "kanka ben diyete girmiştim de kilo vermismiyim " diye konuşmasını , 2 beden küçük aldığı pantolona sığmak için karnını balo sonuna kadar içine çekip balo sonunda hastaneye gitmesini hatırlayıp kötü olmuştu .anılar can yakıcıydı. Sessizligin ardından woodley "rekor kimde ve rekoru kaç ?" Diyerek alaycı bi şekilde mimiklerini kullandı . "Jack diye arkadaşım 4 ısırıkta bitiriyor "dediğinde woodley in gözleri faltaşı gibi açılmıştı ."Oha şaka mi yapıyorsun "dediginde ,james "5 ısırıkta olurda 4 ısırıkta olmaz mı ?" Dediğinde woodley sesini çıkartamaz. Yemeğini bitiren james "aynı yatakta yatıcaz biliyorsun dimi ? Dedi ve woodley güldü "bi saçmalamazmısın lütfen "diyerek sırıttı. James yatağa yattı ve "kibar ol biraz kalk git nerde yatiyorsan yat "diyip james i yataktan itelemeye başladı . James de en sonunda woodley in ellerini tutup yatağa yatırdı . Yaklaştı ve "şunu yapmaktan vazgeç" dediği an woodley "neyi " diyerek bagirdi .james in gözleri hiç bu kadar parlak olmamıştı kahverengi bir noktada yoğunlaşmışti woodley gözlerini kırpmadan pür dikkat james dinliyordu. James söze daldı "benden hoslaniyorsun sakin inkar etme ama korkularinin olduğunu biliyorum tıpkı benim de senin gibi korkularım var seni incitmekten okadar korkuyorum ki saçına zarar gelse kalbim parcalanicak gibi hissediyorum .ne zaman gözlerine baksam hayallere dalıyorum. Aşk risksiz olmaz . Birbirimize gerçekten aşıksak risk almalıyız tıpkı birazdan benim yapacağım gibi "diyip woodley in dudaklarına yapışır. O an dünyada kendileri dışında kimse yokmuş gibi hissederler . James i eli ,woodleyin yanağındaydi. Woodley elini james in ensesine sarmış anın tadını çıkartıyordu. Dudakları birbirlerine japon yapıştırıcı ile yapismisti adeta . İkisi de bu ani bekliyor olmalıydı ki uzun bir öpüşme sürdü ta ki woodleyin james i itene kadar . "Bu kadar i bence Yeter " diye fısıldadı woodley .evet demek anlamıyla kafa sallayan james sırıtmaya başladı kendisine engel olamıyordu. "Yemen yanıma yat ve uyu yoksa kötü olur "dedikten sonra james woodley in yanına yattı elini ,woodleyin beline koydu "temas yok"diye sızlandi woodley . Sabah olmuştu .Güneş ışığı pencereden içeri giriyordu .Kuşların ciklemeleri, Kurbağalarin viraklamari,rüzgarla savrulan yaprakların sesiyle sabah muazzamdi. Muazzam olan tek şey sabah değildi .woodley ve Teo james de muazzam di .woodley in bacağı ,james bacağında. James in eli ,woodleyin belinde sarmaş dolaştılar. Bir anda bir gürültü geldi. Kapıyı biri kıracakmışcasına vuruyordu. Woodley ve james birden uyandilar ve ...

 HAYALDİR YAŞAMAK;UYANIŞHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin