Hayaldir Yaşamak; Uyanış

26 3 0
                                    

Ellerini Bill in yüzünde gezdirdi. Başını Bill in göğsüne dayadı "hepsi benim suçum seni yanımızda getirmemeliydim ,benim yüzümden." Hıçkırıklara boğulan woodleyin arkasından james geldi ve kollariyla woodleyi kendine çekti içi çok yanıyordu. Onu böyle ağlarken görmek hayattan isteği en son şeydi." Almamız gereken bir kolye var hadi toparlan " diyip yanağına bir öpücük kondurdu. Woodleyin elinden tutarak onu çekti . 15 dakika sonra dağdan aşağı indiler. " hemen gidip o kolyeyi alalım ona ihtiyacım var " demesiyle koşması bir oldu .james de itiraz etmeden koşmaya başladı . Biraz koştuktan sonra woodley durdu .Soluk soluğa kalmıştı ." Unutamiyorum işte Bill gözümün önüne geliyor. James unutmamı sagla "diye mırıldandı . James woodleyin gözlerine bakarak " nasıl unutturabilirim sana . Artık oldu bitti önümüze bakalım " dedi . Woodley gözlerini iyice açıp "unuttur dedim sanaaa unutturr! ! " diyip bağırabildiği kadar bağırdı. James e bir kız böyle davransa onu dinlemez tam aksine kaba davranırdı ama karşısında woodley yani sevdiği kız olunca istemsizce uysallaşıyordu. Woodley in elinden tutup bir ağaç ın gölgesinde oturdu. Woodley i kollarına alarak " söyle bakalım güzellik ne anlatıyım da kafanı dağıtıyım senin ?" Diyip sırıttı. Woodley ellerini ,Teo James in saçlarından geçirdi ve " bana anılarını anlat " diyerek james in saçlarıyla oynamaya devam etti .james tebessüm ederek anlatmaya başlattı " Ben ve Jack denize girmek için hazırlanıyordum üstüme de yeşil tişört giymiştim. Jack ise üstünde tişört olmadan denize gircek ti . Neyse işte biz denize girdik . 10 dakika sonra da çıktık . 5-6 tane kız "hey yakışıklı "diyip bagirdi . Jack de benim koluma vurup kanka bak cazibelerime dayanamadılar gördünmü diyip sırıtmıstı. Kızlar yanımıza geldiği an jack " akşam saat 8 de boşum daha önce randevu veremem ona göre "demişti .bir kız " sen kendini yakışıklı mi zannediyorsun ahh yazık sana " diyip tüm kızlar gülüşmüstüler. Jack ise kızıp "ben gayet yakışıklı ve akıllıyım. Sizi lanet giresiceler. Hadi gel james gidelim. "Diyip benim kolumu cekistirmisti. Diğer kolumdan da bir kız tutup "bu yakışıklı yı hiç bir yere bırakmıyoruz "diyip beni kendine çekmişti. Jack in ise gözlerinden yaş gelmişti kendini durduramadi ve arkasına bakmadan koşup eve gitmişti .sonra" diyip gülmeye başladı james . " ee sonra noldu "diye mırıldandı woodley. " bişey olmadı işte kızların evine gittik bir kaç bir şey içtik daha sonra kızlardan biri tişörtümü yırttı " dedi ve kahkaha attı .woodley dirsegiyle, james e vurdu " yaaa Hayır " diye bağırdı. " şaka yapıyorum işte . Jack aglayinca bende kızlara pis kaltaklar diye bağırıp jack on peşinden gittim ." Diyip woodley in yanagindan makas aldı ." Bende şeyyy zannetmistim."diyip eliyle saçlarını kaşıdı. " Ne zannetmistin " diyerek sırıtan james i , woodley ayağa kaldırıp "gidiyoruz sert çocuk " dedi .Cücelerin evine gittiler ama kimse yoktu . " neee şaka mi bu ya 18.yy da böyle şaka mı olur " diyip ağlamaya başladı. " kesin gittiler , bizi kandirdilar , kolyemi alamıyacagim " sonra da cücelerin evlerine girip teker teker evlerini alt üst etti . Evlerde kimsenin olmadığını gören woodley çığlık attı ...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 12, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

 HAYALDİR YAŞAMAK;UYANIŞHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin