Arkadaşlar farkındayım uzun zamandır bölüm yazmıyorum gerçi bunu umursayan pek okuyucum da yok fakat geri döndüm bundan sonra sık sık bölüm gelecek.
Geri döndüm ve dönüşüm de daha bir delirdim. İyi izleyin veya okuyun hatta dinleyin biraz delirin...
Ve belirtmek isterim ki bu bölüm diğerlerinden farklı eğer sonuna kadar okuyabileceğinizi düşünüyorsanız başlayın.Not: Okuduklarınızı anlamanıza gerek yok.
Not: Anlam vermeye çalışmadan okuyun.
Uyarı: yaşayacağınız baş ağrısından hiç bir şıprıntı sorumlu değildir. Özellikle yazar.
Yazı yazıyorum. Dil Anlatım defterim karalamaya hiç müsait değil.
Sen ölümle eş değersin ve ben değişimlerden korkuyorum. İnsanlar değişirse hisler değişir. Şehri ayaklar altına alır hislerim.
Yazdıklarımda anlam aramayın, bu saçmalamanın baş aşağı düşmüş hali. Kimseye bir şiir borcum yok!
Beynim donuyor, ellerim soğuk, insanlar ölüyor.NOT: Her gördüğümüz "Ne-ne" bağlaç değildir.
Örnek: Ne zor ne acı günler geçirdik (zarf)
Niye etrafımda ki herkes sorunlu ?Ve bazı insanları öldürdüm ben. Fakat pişmanım. Bu ölümler doyurucu değildi.
Beş yıl uyumak istemiş ama izin vermemişler.
Ben seni tam 1 saat 1 dakika bekledim.
Bunun sonu nereye varacak ben ne anlatıyorum ?NOT: "ne varki" bağlacı cümleye genellikle kötü anlamlar katar.
Yeterli değil mi? Değil.
Konuşmamız gerekir mi ? Gerekir.
Neden kendi dünyamı yaratmıyorum. Paralel evrenlere inanıyorum ve biz başka bir paralel evrenin, paralel evreniyiz.
Bu kötü hayatların, bu kötü sonların, bu acıların, bu trajedilerin, nedeni bu.NOT: İnsanlara hep vefa gösterirdi ne varki kimse onu sevmedi.
Paralel evrende yaşayan şizofrenlerin yarattığı hayatları yaşıyoruz.
Bende karakter yaratıp ona diğer evrende acı mı çektirsem ?
Ben evrnenin şizofreniyim. Bunu yapmam gerek.
Küfür etme.
Tamam etmedim.
Tamam.Delirmeme ramak kalmış Sıra arkadaşım en fazla 1 yıl dedi. Benden önce delirecekler var ama o bunu anlamıyor çünkü gerizekalının teki !
Delirmeyin dedim. Dün gece konuştum delirmiş... Ben zaten elindeki her şeyi kaybetmiş biri olarak deliydim. Delirme dedim. Delirmiş. Ben delirmişim.
Çünkü: şundan dolayı, şu sebeple anlamlarına gelir ve cümleye neden anlamı katar.
Örnek: Düşük aldım çünkü sınav zordu.
Bahane göt gibidir her insanda bir tane vardır.
Ama diyorum ki madem sevmiyorsunuz neden geldiniz ?
Çek git !
Gitme.
Git!
Gitti.Sıra arkașım az önce delirmeme 6 ay kaldığını söyledi. Benden önce bunu okuyanlar delirecek haberi yok çünkü gerizekalı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Amına Kodumun Kitabı
HumorBu kitabı okuyanın ruh haline selamlar. Eğer bu kitabı okuyorsan sonuna kadar bekle, sana seni anlatıp gideceğim. Ve sen yeniden başlayıp hayata, dünyanın döndüğü yönün tersinde koşacaksın. "Bir kitap yazsam, insanlar okurken ölse..." Ve unutmadan e...