Capitolul 1

272 16 4
                                    

- Hai sa ne jucam, te rog Rebe. il aud pe fratele meu, dincolo de usa cum tipa la mine sa mergem sa ne jucam in gradina.

- Nu pot Jake, trebuie sa invat. il mint iar. O sa ne jucam diseara.

Nu pot sa merg sa ma joc in gradina cu el, pentru ca vizavi sta Riker, si..nu pot sa dau ochii cu el, pentru ca il iubesc si nu pot sa stau prin preajma lui cat timp inima mea nu e pregatita sa ii spuna ceea ce simte. Hotarasc sa ma ridic din pat si sa merg pana la bucatarie, sa vad ce pregateste mama de mancare.

Intru in bucatarie si dau de o droaie de legume aruncate intr-o oala. In seara asta nu mananc acasa. O sun pe prietena mea cea mai buna, Alli, spunandu-i ca vreau sa iesim in oras.

-Buna Alli, ce faci? spun pe un ton mai ragusit.

-Rebe, bine, ce ai patit? ma intreaba ingrijorata.

-Mn, nimic, ma gandeam ca poate vrei sa iesim in oras, sa mancam ceva. Ce zici?

-Suna bine, voi fi gata in 20 de minute.

-Okey, pupici.

-Bye.

Cum sa ii spun oare mamei ca vreau sa ies in oras? Iar va crede ca voi iesi cu Riker. Trag aer in piept si ma duc sa ii spun.

-Mama, vreau sa te intreb ceva. ii spun pe un ton mai ragusit

-Te ascult draga! imi raspunde pe un ton mai de "ce mai vrea si asta".

-Am vorbut cu Alli si vrem sa iesim in seara asta in oras.

-Stii ca nu am o parere buna despre iesirile tale in oras, mai ales in preajma lui Riker. si se intoarce cu o privire urata spre mine.

-Dar nu ies cu el, mama, de ce nu intelegi? spun cu furie si hotarasc sa plec de acasa fara sa mai spun nimic.

-Rebeca, intoarce-te! o aud cum tipa la mine din bucatarie. Prea tarziu deja parasisem ograda.

Iubire interzisaWhere stories live. Discover now