Capitolul 4

208 11 0
                                    

Mergand prin parc, peste noi da o tacere totala, spargand ghiata, ghiciti cine, adorabilul Rik.

- Mi-a venit o idee geniala. spune el cu un zambet malefic.

- Hmm, ia sa aud. spune Oliver curios.

- Ce-ar fi sa mergem la un casino, sa-

- Unde sa mergem? intreb eu nedumerita, stiam ce e ala dar nu suna bine, si eu nu sunt genul de fata sa umble prin casino-uri, prin cluburi, prin baruri.

- Pai la un casino, sa ne distram putin.

Stramb din nas la cuvintele lui, dand din cap in semn ca nu vreau sa mergem, dandu-i semn ca nu imi plac aceste lucruri. Intelegand ceea ce am incercat sa spun a schimbat subiectul.

- Sau nu, hai sa ne mai plimbam si apoi ducem fetele acasa.

Acest lucru m-a facut sa zambesc. Mai hoinarim vreo 2 ore prin parc si apoi hotaram sa mergem acasa. Oliver o conduce pe Alli, oare de ce cred ca e ceva intre ei? In seara asta am de discutat cu Alli, sa aflu tot. Pe mine ma conduce, normal, Rik. Parcurgem jumatate din drum in tacere. Dau sa spun ceva, dar Riker mi-o ia inainte.

- Sii ce ai mai facut? ma intreaba cu o nesiguranta in voce.

- A-a mai nimic. raspund repede sa nu zic vreo prostie.

Ajungem la vreo 20 de metri de casa noastra, cand deodata simt doua maini calde pe talia mea. Incep sa tremur nestiind ce se va intampla.
Tu nu e timp de gandit, fa ceea crezi ca trebuie sa faci. imi aud constiinta dictandu-mi ce trebuie sa fac.
Shh nu-mi zici mie ce sa fac, da? Iar ai aparut? Taci acolo stiu eu ce trebuie sa fac.

Ma intorc cu fata la el, acesta uitandu-se fix in ochii mei. Cand deschid gura sa zic ceva, buzele noastre se contopesc intr-un sarut, cald, dar si flamand. Se indeparteaza usor de mine, eu, nestiind cum sa reactionez, asa ca plec repede fara sa ii zic ceva.

Oare ce a fost asta? Isi bate joc de mine sau chiar ma place? Nu stiu ce trebuie sa fac, trebuie sa ma descarc cuiva si stiu si persoana potrivita care ma poate ajuta, Alli. Intru in casa vazand-o pe mama stand langa usa camerei mele, nervoasa, parca gata sa ma spanzure.

- Unde ai fost domnisoara? ma intreaba nervoasa.

- Sa ma plimb, ti-am spus ca voi iesi. cu asta inchinzandu-i gura si intru in camera la mine, inchuind usa.

Ma trantesc in pat si imi aduc aminte de sarutul meu cu Rik, oare visez? Dar a fost atat de dulce, de romantic. Dar nu ii pot impartasii ceea ce simt, inca mi-e frica. Imi i-au telefonuk de pe pat si dau sa o sun pe Alli, cand primesc un mesaj.
"Stai departe de Riker, altfel Alli va avea de suferit."

Iubire interzisaWhere stories live. Discover now