Capitolul 5

184 11 0
                                    

Citesc mesajul si ma frec la ochii crezand ca e o gluma proasta, facuta de Oliver, a mai facut glume de genul acesta, dar dupa ultima gluma a iesit urat asa ca posibil s-a potilit si nu e de la el mesajul. Il citesc de doua, trei ori inainte sa spun ceva. Inchid mesajul si o sun desperata pe Alli.

- Alli? spun cu o voce tremurata.

- Da, eu sunt, ce ai patit? ma intreaba ingrijorata.

- A-a, nu stiu cum sa spun, trebuie sa te feresti, ai grija pe unde umbli si cu cine, trebuie sa ne vedem curand, voi veni la tine in 10 minute, asteapta-ma. spun si ii inchid telefonul, am auzit-o ca a vrut sa spuna ceva dar apucasem sa ii inchid.

Ma duc la dulap imi i-au o preche de blugii negrii, un tricou grii, in picioare imi i-au o pereche de tenisi albi. Imi prind parul intr-un coc lejer, nu ma machiez pentru ca sunt in criza de timp, trebuie sa ajung cat mai repede la Alli.

Deoarece nu am masina, pentru ca inca nu am anii potriviti pentru a da de carnet, chem repede un taxi.

Urc repede in el si pornesc catre Alli, ii zic soferului unde trebuie sa mergem si ajungem acolo in maxim 7 minute. Cobor din masina si ma duc vartej catre usa, bat la usa deschizandu-mi Alli, perfect, e singura acasa.

- Rebeca, ce s-a intamplat? De ce ai venit asa grabita, ce este, ma sperii. imi spune cu o frica in voce.

- Intai trebuie sa nu te panichezi, sa ramai calma orice s-ar intampla. Nu stiu cum sa incep. Aseara dupa ce tu ai plecst cu Oliver, am ramas doar eu si Rik, m-a condus pana acasa. In apropierea casei m-a prins de mijloc tragandu-ma aproape de el. Iar in urmatoare secunda m-a sarutat si-

- Ce-a facut? ma intreaba Alli panicata.

- M-a sarutat. spun si imi musc buza. Stai ca nu am terminat. Dupa toate astea, dupa ce ne-am despartit din sarut mi-a zambit cald si a plecat. Dupa ce am ajuns acasa m-am certat cu mama un pic, dar i-a trecut. M-am pus in pat si am luat telefonul in mana sa te sun pe tine si cand am deschis telefonul am primit un mesaj, de la un numar necunoscut.

Ii arat lui Alli mesajul, ea incepand sa planga si sa spuna:

- De ce eu? Ce am facut? Ce are cu mine, ce legatura am eu cu asta?

Incerc sa o linistesc si sa ii explic ca nu stiu de la cine e mesajul. Cand deschid telefonul sa vad cat este ceasul vad un nou mesaj. Il deschid.
" Vad ce te-ai dus sa o anunti si pe Alli, sa se fereasca, bine ai facut, dar tine minte stai departe de Rik. "

De Rik? Nimeni nu mai stie de Rik, cine poate sa fie, si nu cred ca Rik a zis mai departe de aceasta prescurtare a numelui sau pentru ca stiu ca nu ii place.

Cineva imi joaca feste.

Iubire interzisaWhere stories live. Discover now