Cineva imi joaca feste.
Singurele persoane care stiau de aceasta mica porecla pusa de mine lui Riker, o stiam doar eu, Alli, Rik, Oliver si..mama. Oare mama e? Oare mama chiar vrea sa ma indeparteze atat de mult de Rik? De ce? Ce are cu el?
Inteleg ca fumeaza, ca mai bea ca orice alt baiat, dar nu poate sa ma imdeparteze de el, nimeni nu o va face, il iubesc mult, chiar daca el nu stie si nu pot sa ii marturisesc acest lucru pentru ca nu stiu daca el simte ceva pentru mine. Inca nu stiu ce a fost acel sarut primit aseara de la el. Oare chiar simte ceva, sau vrea inca o aventura?
Riker's POVAjuns acasa dupa acea seara, stau cu gandul la acel sarut, nu stiu daca a fost din suflet sau am facut-o doar pentru ca simteam ca ea vrea asta.
Stiu ca ea ma place, stiu asta, nu pot sa neg. Am observat dupa gesturile ei fine, dupa cum vorbeste cu mine, atunci cand da sa-mi spuna ceva vocea ei incepe sa tremure, parca i-ar fi frica sa vorbeasca cu mine. Eu nu simt nimic pentru ea, nu pot sa simt ceva, chiar nu pot. Nu ii pot spune acest lucru pentru ca o voi rani, va fi distrusa, nu va rezista acestui lucru. Prefer sa tac si sa inghit, iar atunci cand chiar imi va arata ca ma place voi incerca sa fac si eu ceva,
Se aud multe despre mine, ca beau, ca fumez, ca umblu numai dupa aventuri. Poate asa e, dar am si eu inima. Multi care, daca erau in locul meu, faceau la fel. Mi-a fost foarte greu sa ii pierd pe ambii parinti, sa stiu ca nu ii mai am langa mine, le simt lipsa, nu mai am pe nimeni care sa ma iubeasca cu adevarat. E adevarat ca poate in ultima vreme am cautat doar aventuri pentru ca asta imi spunea inima, si ca m-a luat valul bauturii si cel al tigarilor, dar nu pot sa o ranesc. Poate tin acolo, putin, la ea, dar nu e nimic serios.
Stiu ca parintii ei nu sunt de acord cu mine, multe certuri au fost intre ele din cauza mea.
Aceste ganduri ma bantuie de mult timp, nu stiu ce sa fac, poate o vreau doar ca o aventura, poate o vreau pentru o viata-ntreaga. Inima mea nu stie ce simte.
YOU ARE READING
Iubire interzisa
FanfictionIubire interzisa de catre parinti. Rebeca fiind o fata in varsta de 16 ani, indragostita de un simplu baiat, in varsta de 18 ani, ramas fara parinti in urma cu 3 ani. Intre timp baiatul prinde o patima a drogurilor, iar de asta parintii Rebecai nu s...