ANİ KARAR

14 1 0
                                    

Kızlar o kadar mutlu oldular ki Esra Jungkook@a yapıştı.(yanlış anlamayın sarıldı anlamında yapıştı). Merve de aynısını yaptı. Ama kızlar buna hazır değildi.
M-Sanha benim hayalim kaç yıldır seninle evlenmekti. Yine de seninle evlenmek istiyorum fakat bu hiraz ani oldu. Az daha zaman tanısak birbirimizi iyice tanısak olur mu?
E-Aynen Jungkook. Biz buna hazır değildik. Ama yine de cevabım evet.
J-Cevabının evet olması beni ne kadar mutlu etti anlatamam sana. Madem sen öyle istiyorsun e biz de düğünümüzü istediğin zaman yaparız.
E-Teşekkürler oppa. Seni seviyorum.
J-:)
S-Merve seni çok iyi anlıyorum ama bari vereceğin cevabı söylesen?
M-Cevabım evet.
S-:D
Dans ettiler ve evlerine gitmek için arabaya bindiler. Sanha kızların yan evlerine taşınmıştı. O yüzden rahatça arabadan hemen inerlerdi. Yani bir daha sürmezlerdi. Eve geldiler ve arabadan indiler. Merve eve girdi. Sanha da öyle. Esra hanım biraz geç indiği için eve geç giriyordu. Fakat Jungkook ona seslendi.
J-Birşe unutmadın mı?
E-Nedir oppa?
J-Biliyosun.
E-Tamam.
Esra gitti ve Jungkook'a sarıldı.
E-İyi geceler.
J-Sanada. Belki gece mesaj atarım. Uyuyamazsan sen de at çünkü ben geceyi düşünmekten uyuyamam. Bir de seni düşünmekten.
E-Sanki ben seni düşünmkten uyuyabiliyorum.
J-Tamam o zaman. Görüşürüz.
E-Görüşürüz.
Esra eve girdi ve gördüğü manzara ile şok geçirdi. Merve mutfakta buzdolabının ağzına etmiş yiyodu daha doğrusu tıkınıyodu.
E-Lan daha yeni yemedin mi sen ne çabuk acıktın?
M-O tabaktaki yemekle kuş doymaz ben mi doyacam?
E-Ah cidden. Neyse ben yatıyorum.
M-Tamam ben de doydum iyi geceler.
E-İyi geceler.
Kızlar odalarına dağıldılar. Ve Esra uyuyamıyordu Jungkook'u düşünmekten. Hemen telefonunu eline aldı. Ama saat gece bir buçuktu. Yine de Esra mesaj atmaktan vazgeçmedi.
E-Uyudun mu?
J-Sence?
E-Cevap verdiğine göre hayır.
J-Mantıklı. Telefonda mesajlaşacaz mı öyle ya? Ben sesini duymam lazım.
E-Dışarı gel. Oturalım sohbet edelim.
J-Bana uygun.
Vee gece yeni başlıyordu.

KOREDE BİR YILHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin