Esra ve Jungkook evlerinin tam ortasındaki bankta oturdular. Uzun uzun sohbet ettiler. Önce Jungkook geçmişini anlattı.
J-Ya böyle işte. Hadi sen anlat.
E-Ben beşinci sınıfta yeni bir okula geldim. Üç tane yeni arkadaşım olmuştu. Melisa biri çok şakacı bir insandı. İlayda vardı böyle ortamda insan az olsun hele bir de tam insanla dalga geçecek insanlar olsun her zaman Merve, ben ve Melisa'yı küçük düşürürdü. Özellikle de beni. Bu insanların arasında eski sevgilim olunca her zaman beni küçük düşürmese olmazdı. Mesela bir şey sorardı cevap verirdim sorduk mu derdi. Yanımızda eski sevgilim var bak bir de. Beni her zaman onun yanında aşağılardı. Böyle yaptığı sürece gerçek en yakın arkadaşımın Merve olduğunu anlamıştım. Ve ben de Merve'yi seçtim. Beni en son aşağıladığında 2 mayıs 2016 idi. Ve ben de arkadaşlığımızı gözden geçirdim ve arkadaşlık sayfamıza nokta koydum. Merve ile takılamaya başladım. Merve ile takılmaya başlayınca şöyle dedim kendime. 'Benim en yakın arkadaşım yanıbaşımdaymış da farkedememişim.' O günden bu güne Merve'siz yapamıyorum. Mesela Merve'yi üzeni ben üzerim.
J-Ta o kadar seviyorsun Merve'yi?
E-Evet.
J-Kıskandim bak şimdi.
E-Seni de seviyorum.
J-Ya öylemi?
E-Evet tabiki.
J-Saat bayağı geç oldu hadi eve git ben de gidecem.
E-Teşekkür ederim Jungkook seni seviyorum.
J-Ben de seni seviyorum.
İçeri girdiler ve uyumak üzere yattılar. İçlerini döktükleri için rahatça uyuyabilirlerdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KOREDE BİR YIL
Teen FictionBu iki kız koreye gezmeye giderler ama sonunda yanlarında koreden sevgilileri olur.