MERVE SANHA'YI SEVİYOR

22 1 0
                                    

Yeni eimizde ilk kahvaltımızı yapmıştık ve oturuyorduk. Merve birden bağırmaya başladı.
-Esra çıldırmak üzereyim. Can sıkıntısından ölecem.
-O zaman gel yan komşumuza gidelim.
-Kabul ederler mi?
-Ya Merve ederler sen merak etme.
Evin kapısını kilitlediler ve yan komşularının ziline bastılar.
********
PARK Jİ MİN:
Kapının çalması ile kapıya bakmak için beni gönderdiler. En küçüğümüz Jungkook olmasına rağmen benim kapıya bakmam olağan dışı bir durum. Kapıyı açtığımda karşımda iki kız vardı.
-Iı nasıl yardımcı olabilirim.
-Biz yan eve yeni taşındık.
Deyince Esra Jungkook sesini duydu ve kapıya geldi.
J-Merhaba kızlar içeri gelin.
E-Peki.
JM-Jungkook bu kızlar kim?
J-Hayranım olur konuşan kız.
İçeri geçtiler ve kızlar herkesle teker teker tanıştılar. Birden kapı çaldı. Kapıya Merve bakmaya gitti.
-Merhaba ben sanırım yanlış eve geldim pardon.
-Hayır Sanha burası doğru ev biz de yan evden geliyoruz misafirliğe.
-A peki.
İçeri geçtiler. Merve Sanha'nın karşısına oturdu. Sanha sürekli Merve'ye bakıyordu. E tabi Merve de Sanha'ya. Merve zaten Sanha'yı seviyordu. Sanha'nın da onu sevmesini istiyordu. Esra Merve'ye bakınca Sanha'ya bakıp kaldığını gördü.
Sanha da ona bakıyordu. Noluyo lan? Sizi gidi kunduzlar. Esra etrafına bakıp Jungkook'u arıyordu. Ve buldu Jungkook ona bakıyordu.
-Esra artık kalkalım mı?
-Ne ha olur.
Kalktılar ve gidecekleri sırada Jungkook Esra'ya seslendi. Sanha Merve ile beraber çıkmıştı.
J-Esra bişey söyleyebilir miyim?
E-Evet dinliyorum.
J-Seni seviyorum.
E-Valla mı?
Dedi ve Jungkook'a sarıldı.
*************
JEON JEONG GUK:
Sonunda Esra ile beraberdim. Esra artık benim sevgilimdi. O kadar mutluydum ki. Hele bir de Koreye Türkiyeden benim için gelmesi beni ayrı bir mutlu etti. Sessizliği Esra bozdu.
-Jungkook benim gitmem lazım.
-Az daha sarılsan?
-Peki.
*************
SANHA:
Benim bu adını öğrendiğim kıza aşık olmam iki dakikamı almadı. O kadar masum o kadar güzel ki.
Tam benlik bir kız.
-Iı Merve bir dakikanı bana ayırır mısın?
-Tabi.
-İlk görüşte aşka inanır mısın?
-Evet de neden sordun ki Sanha?
-Benim seni ilk görüşüm ve ben sana aşık oldum.
-Seni seviyorum Sanha.

KOREDE BİR YILHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin