AKŞAM YEMEĞİ

16 1 0
                                    

ESRA:
Jungkook'u sarılmayı bırakıp kapıdan çıkıyordum ki Jungkook bana seslendi.
-Esra telefon numaranı versen.
-Tamam veriyim.
-Bir de benimle akşam yemeğine çıkar mısın? Hem Merve ve Sanha'yı da çağırıp onların arasını yaparız.
-Tamam.
-Ben seni geçiriyim.
Kapının önüne çıktık ve gördüğümüz manzara ile Jungkook ile birbirimize bakıp güldük. Merve ile Sanha'nın arasını yapalım derken onlar zaten kendi aralarını yapmışlar. Merve ve Sanha sarılıyorlar. Çok tatlılar yha.
-Merve eve gidecen mi kanka?
-Az daha ya.
-Akşam bol bol sarılırsınız.
S-Akşam derken?
J-Akşam Esra'yı yemeğe götürüyorum da sizin se geleceğinizi düsündük. Aranızı yapacaktık da zaten sizde iş bitmiş.
E-Biz eve gidelim o zaman akşam görüşürüz oppa.
M-Oppa derken. Lan siz de mi?
E-Evet canım da hadi eve girsek artık.
M-Tamam lan kızma.
Eve girdiler ve hazırlanmaya başladılar. Ama yanlarında güzel bir kıyafet yoktu. Onlar da alışverişe çıktılar. Esra kırmızı bir elbise ve siyah bir şal aldı. Merve de mavi bir elbise ve siyah bir şal aldı. İkisi de çok güzel olacaktı.
***********
Neredeyse akşam olmak üzereydi ve kızlar makyaj yapıyordu. Makyaj da göz kalemi ile rimel. Fazla makyaj yapmayı sevmiyorlar. Hazırlandılar ve takım elbise ile kapıda bekleyen bir adet Jungkook ve Sanha vardı. Kızlar hemen arabay bindiler ve akşam yemeği yiyecekleri restorana gittiler. Acaip pahalı bir yerdi.
************
MERVE:
Ohaa yuh çüs deve ne pahalı bir yer burası. Amanın. Masaya oturduk. Yemeğimizi yedik ve sohbete geçtik.
S-E kızlar nasılsınız?
M-Süperiz canım da neden buraya geldik? Çok pahalı burası.
S-Parayı dert etmeyin. Burası bize ait. Bu özel masa.
Bu Sanha'ya bir kere daha aşık oldum.
J-Esra hiç benle evlenmeyi hayal ettin mi?
E-Evet on dört yaşımdan beri. Bak şimdi yirmi yaşındayım. Altı yıldır hayal ediyordum.
J-İyi hayalini gerçekleştireyim o zaman.
E-Ne?
***************
SANHA:
Bu Jungkook fazla hızlı. O zaman sıra bende.
-Merve'm ben seninle evlenmek istiyorum.
-Vallaha mı?
Bu dediğine gülmüştüm. Oda gözlerini kısmış bana bakıyordu.
-Merve böyle bakma çok güzel oluyorsun.
-Sen ciddi miydin?
-Evet.

KOREDE BİR YILHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin