"ေရာ့..."
"huh??..ဘာလား"
"phoneေလ eunjeongမ၀ယ္ရေသးပု မို႕လား"
"Ah...ဟုတ္တယ္ဟုတ္တယ္ ဒါမဲ႕ လိုမွမလိုတာ..အာ့ေျကာင့္ Hyominက ၀ယ္ေပးမယ္ ေျပာတာေတာင္ မယူလိုက္တာ"
"လိုတာေပါ့ chaw phoneဆက္ခ်င္ရင္ ေတာင္ ဆက္လို႕ မရဘူးး Hyomin unni ကhyomin unniေလ chawက Chaw မယူလိို႕ မရဘူးကြာ..."
"ah....အဲ႕တာလားး Hyomin phone ကို ဆက္လို႕ရတယ္ေလ သူ႕ကိုေျပာခိုင္း လိုက္လို႕ ရတာပဲ.."
"လာျပန္ျပီ Hyomin😒. သူ႕ဖုန္းကိုေခၚ လို႕ ရမွန္းသိတာေပါ့...မဆက္ခ်င္လို႕ေပါ့"
"ehii..အဲ႕လိုသူမ်ားဆီက အလကားမယူ ခ်င္လို႕ပါ..."
"ဘယ္သူက အလကားးေပးးတယ္ေျပာ လို႕လဲ eunjeong chawကို guitarတီး သင္ေပးးရမွာ အဲ႕တာအလုပ္ထြက္လို႕ မရေအာင္လို႕. အပိုင္ခ်ည္ထားလိုက္တာ"
"ေရာ္...ဒီကေလးနဲ႕ေတာ့ ေအးပါကြာ မင္း သေဘာပါ.."
"ဟီးး...ဒီလိုမွေပါ့..ေရာ့..."(^_^)
Jiyeonက Eunjung phoneထဲကို jiyeon phone no: ရုိက္ထည့္ျပီး ေပးလိုက္သည္...
"အာ့ Chaw ph no: (^_^)ခဏေလးး ဒီနားလာဦး.."
"ဟမ္...ဘာလုပ္မို႕လဲ.."
"ဓာတ္ပံုရဳိက္မို႕ပါဆို... "
"ဟာာ... ငါ့ရုပ္ျကီးးက ဆိုးနာ.. ေနာက္ေန႕မွ ရုိက္မယ္ေလေနာ္..."
"ဟာာာ...မရဘူးကြာ လွပါတယ္ အခုရုိက္မွာပါဆို.."
"အာ့ဆို..ခဏ..."
Eunjungက jiyeonေခါင္းမွာ ေဆာင္းထားတဲ႕ ဦးထုပ္အနက္ေရာင္ကို ခြ်တ္ျပီး ယူေဆာင္းလိုက္သည္.....
"ျပီးေရာ ရဳိက္မယ္.."
ဓာတ္ပံုရုိက္ေတာ့ Eunjungက ေခါင္းကို ငံု႕ထားလိုက္တာမို႕ မ်က္နွာမေပၚ.. ဦးထုပ္ သာျမင္ရသည္..
"ဟာာ... မ်က္နွာကေရာ.. မ်ပုကြာ ျပန္ရုိက္မယ္.."
"ရုိက္ျပီးျပီေလ လာပါကြာ ျပန္ရေအာင္ ေနာ္.."
"တစ္ပံုပဲလို႕ မ်က္နွာေပၚေအာင္လို႕ပါ.."
အဲ႕ခ်ိန္မွာ ေကာင္မေလးေတ်ာက္က အနားေရာက္လာျပီးး....
YOU ARE READING
Oh My Handsome Girl!!(EunYeon)
FanfictionG×G /Yuri Main Cast Hahm Eunjung Park Jiyeon EunYeon Myanmar fan fiction ♥