“hello....Hahm eunjung ေျပာေနပါတယ္....”
“jungie ah...”
ဒီအသံက...
“ဦးေလး ဦးေလးလားဟင္ ဟုတ္တယ္မို႕လား...”
“jungieက မွတ္မိသားပဲ ဦးေလးသမီးကို ေျပာစရာရွိလို႕ပါ...”
ထိုဦးေလးဆိုတာက jungieအဖိုးရဲ႕ လူယံု jungieကိုေတာ့ ကိိုယ့္သမီးအရင္း ေလးလို တကယ္ခ်စ္တဲ႕သူပါ....
“သမီးအဖိုးနဲ႕ ရန္ျဖစ္ျပန္ျပီဆို....”
“အဲ႕လိုလည္း မဟုတ္ပါဘူး...”
“သမီးခံစားခ်က္ကို ဦးေလးနားလည္ပါ တယ္... ဒါေပမဲ႕ ကေလးရယ္...”
“.....”
“သမီးအဖိုးက သိပ္သနားစရာေကာင္းတဲ႕ သူပါ.. သူ႕ခင္ဗ်ာငယ္ငယ္ရြယ္ရြယ္နဲ႕ သူ႕ညီမေလးအရြယ္ပဲရွိတဲ႕ သမီးအေမကို ကိုယ့္သမီးအရင္းေလးလို ေစာင့္ေရွာက္ ခဲ႕တယ ္ အိမ္ေထာင္က်ခဲ႕ေပမဲ႕လည္း အခ်စ္နဲ႕တည္ေဆာက္ခဲ႕တာ မဟုတ္ေတာ့ တစ္နွစ္ေလာက္ပဲရွိေသး ကြဲသြားတယ္ သားသမီးလည္း မထြန္းကားခဲ႕ဘူး ေဟာ သမီးအေမျကီးလာေတာ့ Japanကို ကုန္သြယ္ခဏလာတဲ႕ သမီးအေဖနဲ႕ ခ်စ္ျကိဳက္ျပီး သေဘာမတူတဲ႕ ျကားက ကိုရီးယားကို အျပီးပိုင္ထြက္ သြားခဲ႕တယ္.”
“အဖိုးက အဲ႕တာဆို အေဖနဲ႕သေဘာမတူ လို႕ အေမြျဖတ္ခဲ႕တာလား....”
“ဟုတ္တယ္သမီး သူအေမြျဖတ္ခဲ႕ေပမဲ႕ ပစ္မထားနုိင္ခဲ႕ပါဘူး.. သမီးအေမရဲ႕ အေျကာင္းကို အျမဲတမ္းစံုစမ္းေနခဲ႕တာ အဲ႕တာေျကာင့္လည္း သမီးမိဘေတြ accidentျဖစ္ျဖစ္ခ်င္း Koreaကိုခ်က္ခ်င္း ေရာက္လာခဲ႕တာေပါ့... ကဲျပီးေတာ့ သမီး ကိုလည္း တကယ့္သမီးရင္းလို ေစာင့္ေရွာက္ခဲ႕တာပဲ အခုသမီးကထပ္ျပီး သမီးအဖိုးကို အဲ႕လိုလုပ္ဦးမယ္ဆိုရင္ ေတာ့ ....”
“သမီးေတာင္းပန္ပါတယ္.....”
“သမီးေတာင္းပန္ဖို႕မလိုပါဘုူူး ဦးေလးက သမီးကို အျပစ္တင္တာလည္း မဟုတ္ဘုး ဒါေပမဲ႕ ဒီေန႕ဦးေလးေျပာတဲ႕ စကားေတြ ကိုေတာ့ မေမ႕လိုက္ပါနဲ႕...”
YOU ARE READING
Oh My Handsome Girl!!(EunYeon)
FanfictionG×G /Yuri Main Cast Hahm Eunjung Park Jiyeon EunYeon Myanmar fan fiction ♥