Ep-7;Breaking Rules with you

2K 99 5
                                    

သူတို႕နွစ္ေယာက္စကားတစ္ေျပာေျပာနဲ႕ လမ္းေလွ်ာက္လာတာ ေညာင္းလို႕ ေညာင္းမွန္းေတာင္မသိ ! (ေမာေတာ့ ေမာတာေပါ့ ဒါေပမဲ႕ ကိုယ္မေမာဘူး 😂)

"၀ိုးး ဆီဆိုင္ေတြ႕ျပီကြ "

" ha ha Jiyeonက မ်က္လံုးေကာင္းသား ပဲ ငါေတာင္ အခုမွျမင္တယ္ "

"Eunjeong က ဘယ္သူေတြကို ငမ္းေနမွန္းမွ မသိတာ"

"Naw (နင္ )!!!"

"Chaw??" *blush*

"ဒါေပါ့ Queensေတြရဲ႕ idol ျကီး Park Jiyeonကို ဒီလိုေတြ႕ရဖို႕ဆိုတာ မလြယ္ ဘူးဆိုေတာ့ကာ အခြင့္အေရးေလးရတုန္း အ၀ ျကည့္ထားးတာ "

"အာ.... အဲ႕ေလာက္ျကီးလည္းး မဟုတ္ပါဘူးး (^_^) " *shy*

"ha ha ရွက္ေနတယ္က်န္း မ်က္နွာေတြ ကို နီရဲနာပဲ ခရမ္းခ်ဥ္သီးေတြ ရမယ္ဗ်ိဳ႕ ha ha "

"Arr Eunjeongကလည္းကြာ..."

တစ္ေယာက္နဲ႕တစ္ေယာက္ ျကည့္စယ္ ရင္း အေပ်ာ္ေတြ ရင္မွာပိုက္ျပီး ဆိုင္ကယ္ဆီျဖည့္လို႕ သူတို႕ ျပန္လာ ႀကသည္ ေနာက္ဘာျဖစ္မယ္ဆိုတာ မသိဘဲနဲ႕ေပါ့.....

♤♤♤

"Hyomin. ah,,မိုးေတာင္ခ်ဳပ္ေနျပီ ဘယ္လို လုပ္မလဲ "

"ျပန္လာမွာပါ သူတို႕ကိစၥရွိလို႕ နည္းနည္း ေနာက္က်တာပါေနမွာပါ အရမ္းျကီးလည္း စိတ္ပူမေနပါနဲ႕ "

"အခုဟာက Phoneကလည္း စက္ပိတ္ထားတယ္တဲ႕ မဟုတ္မွ တစ္ခုခုမ်ား...

"Sunnyကလည္းကြာ အဆိုးဘက္ကေန မေတြးပါနဲ႕ သူတို႕နွစ္ေယာက္လံုး အဆင္ေျပတယ္ အခ်ိန္တန္ရင္ ျပန္လာ မွာ OK?? ငါ့ကိုယံုတယ္မို႕လား "

"အင္းး "

Hyominက စိတ္မပူနဲ႕လို႕ ေျပာျပီး Sunnyကို ဖတ္ထားကာ ဆံႏြယ္ေလး ေတြ ပြတ္သပ္ေပးေနလိုက္သည္။ ေအာ္.. ဘယ္ေလာက္ပဲ ရင္ေတြပူေနပါေစ ခ်စ္ရသူရဲ႕ ရင္ခြင္ထဲေရာက္ေတာ့လည္း ေအးခ်မ္းသြားတာပါပဲေနာ္ !အာ့ေျကာင့္ လည္း အခ်စ္လို႕ေခၚတာေပါ့ !!

🎼la la di. La daa da la di 🎼

"ခဏေနာ္ Sunny ငါဖုန္းကိုင္လိုက္ဦးမယ္ "

Oh My Handsome Girl!!(EunYeon)Where stories live. Discover now