Jiyeon's POV
သူမရဲ႕ခါးကိုဖက္ျပီး ဆိုင္ကယ္လိုက္စီးရ တာက ရင္ခုန္လြန္းလို႕ ရူးေတာ့မယ္ ထင္တယ္ !!ျမတ္နုိးပါသည္ သူမရဲ႕ ဆံႏြယ္ကရွန္ပူ ရနံ႔! စြဲမက္ပါသည္ သူမရဲ႕ စူးရွရွ ေရေမႊးနံ႕ !ဘရိတ္အုပ္ လိုက္တိုင္းး သူမနဲ႕ ပိုပိုကပ္သြားတာမို႕ ျကားေလ ေသြးစရာေနရာေတာင္ မရွိေတာ့!မုန္တိုင္းေမႊသလို ခုန္ေနတဲ႕ နွလံုးသားရဲ႕ သံစဥ္ေတြကို သူမႀကားသြား မွာ ေတာင္ စိုးရိမ္မိသည္ !သို႕ေသာ္ ရပ္တန္႕နုိင္စြမ္းမွ မရွိတာ !!သူမကို ပိုျပီးစြဲလမ္းမိမယ္ ဆိုတာ သိေပမဲ႕ မရပ္တန္႕ခ်င္ဘူး !. သူမကို ခ်စ္မိလို႕ တေလာကလံူးက မွားတယ္လို႕ ယူဆရင္ေတာင္ က်မသိတဲ႕ အမွန္တရားတစ္ခုက နွလံုးသားက သူမတစ္ေယာက္တည္းအတြက္ပဲ ရင္ခုန္တာပါ ...."Eunjeong ဟိုးေရွ႕မွာ "
"Umm.."
Eunjungက ေလသံေတြနဲ႕ မျကားရတာ မို႕ ေခါင္းကိုအေနာက္ကို နည္းနည္း ေစာင္းလိုက္ေတာ့ Jiyeonေခါင္းက Eunjungပခံုးေပၚမွာဆိုေတာ့ သူတို႕နွစ္ေယာက္ မ်က္နွာေတြက အရမ္းနီးကပ္သြားတဲ႕ အခ်ိန္....
ဒုတ္ဒုတ္...ဒုတ္ဒုတ္...ဒုတ္ဒုတ္
Eunjung's POV
ငါရူးသြားတာလား ငါစိတ္မမွန္ေတာ့ဘူး ထင္တယ္ ငါရင္ခုန္ေနတာလား"အဲ႕မွာလို႕ ေတြ႕လားး "
သူမက နား နားေလးကို ပိုကပ္ေျပာလိုက္ တာမို႕ ခႏၱာကိုယ္ထဲမွာ ဓာတ္လိုက္သလို ကိုျဖစ္သြားးတာ...
"Umm ဘာ...ဘာျကီးတုန္း "
"အာ့ ေရကန္ထင္တယ္ သြားရေအာင္"
သူမျပတဲ႕ ဆီျကည့္လိုက္ေတာ့ ေသခ်ာမျမင္ရေပမဲ႕ ေရကန္ထင္တာပဲ
"အင္းး ေ၀းမလား မသိဘူးး "
"ေ၀းလည္း ဘာျဖစ္လဲ သြားမယ္ သြားရေအာင္လို႕ေနာ္ "
"Umm inn သြားတာေပါ့ "
ေအာ္ ငါ့မ်ားအေသသတ္ေနသလား မသိဘူး သူမကေတာ့.မျကားမွာစိုးလို႕ မ်က္နွာကိုအေရွ႕ပိုတိုးျပီး ေျပာေနတာဆို ေပမဲ႕ က်မအတြက္က်ေတာ့ ရင္ထဲမွာ ၀ုန္းဒိုင္းျကဲေနျပီ ! ေစာေခြ်းးေတြပ်ံေနတာ ကိုယ့္ဘာသာပဲ သိတယ္ ! Hahm Eunjungသတိထားစမ္းပါကြာ! စကားထပ္ မေျပာေတာ့ေပမဲ႕ သူမရဲ႕ ၀င္သက္ထြက္သက္ ေႏြးေႏြးေလးေတြက လည္တိုင္မွာ လာရုိက္ေနေတာ့ အူေတြ.အသည္းေတြယားလိုက္တာေနာ္! ့..!ahh ရူးေတာ့မွာပဲကြာ !!
YOU ARE READING
Oh My Handsome Girl!!(EunYeon)
FanficG×G /Yuri Main Cast Hahm Eunjung Park Jiyeon EunYeon Myanmar fan fiction ♥