“Eunjung နင္Jiyeonနဲ႕ ဘယ္ကတည္း က သိေနတာလဲ...”
“Hyomin ah,ငါ...”
“မဟုတ္ဘူး ဘယ္ကတည္းကသိတာလဲ ဆိုတာ ထားလိုက္ေတာ့ အခုနင္တို႕က ဘာေတြလဲ...”
“သူငယ္ခ်င္းေတြပါ...”
“အဲ႕တာ ငါ့ကိုဘာလို႕မေျပာျပတာလဲ..”
“Hyomin ah, ငါ .... Mianhae😔”
“ Hahm Eunjung ငါကနင့္ကို ညီအမ အရင္းလိုသေဘာထားတာ နင္ကက် ေတာ ့... ကြ်တ္ နင္မမိုက္ဘူးဟာ”
“Hyomin ah, ငါလွၽိဳ႕၀ွက္ထားဖို႕ မရည္ ရြယ္ခဲ႕ပါဘူး ျပီးေတာ့ နင္ကလည္း ငါ့ရဲ႕ ညီအမအရင္းေတြလိုပါပဲ...”
“ထားလိုက္ေတာ့အဲ႕ဒါကို ေရာ့ ဒီပံုေတြ ျကည့္ျကည့္...”
Eunjung လည္း Hyominကမ္းေပးတဲ႕ phoneကိုယူအျကည့္ သူမတို႕၂ေယာက္ ပံုေတြ....
“ဒါ...ဒါ... ဒါေတြက...”
“ဟုတ္တယ္ ငါ့ကိုလည္းsunnyျပတာ sunnyကေတာ့ Jiyeon dateေနတယ္ပဲ ထင္ေနတာ နင့္မ်က္နွာက တစ္ပံုမ ွေသ ခ်ာ မပါေတာ့ sunnyက နင့္အ၀တ္အစား ေတြကိုျကည့္ျပီး ေယာက္်ားေလးလို႕ပဲ ထင္ေနတာ မိန္းကေလးဆန္ဆန္ပံုေတြ ျကေတာ့လည္း သူက တျခားသူငယ္ခ်င္း မိန္းကေလးတစ္ေယာက္လို႕ပဲ ထင္ေန တာ ငါကက် နင့္ကိုမွတ္မိေနလို႕...”
“ommဟုတ္တယ္.. Ummငါသူနဲ႕ ေတာ္ ေတာ္ရင္နွီးေနျပီေန႕လည္ေတြမွာငါအျပင္ ေရာက္ေနတာက တကယ္ေတာ့ သူ႕ကို guitarသြားသင္ေပးးတာ...”
“နင္ကိုငါသာ မေမးရင္ နင္ဘယ္အခ်ိန္မွ ေျပာဖို႕စဥ္းစားထားတာလဲ...”
“ငါ...”
“ထားပါ ေျပာမေနနဲ႕ေတာ့ ေနာက္တစ္ခါ သြားရင္သာနည္း၂ ဆင္ဆင္ျခင္ျခင္ေန Jiyeonက celebrityဆိုေတာ့လူေတြ အရမ္းသတိထားမိမဲ႕ေနရာေတြ မသြားနဲဲ႕”
“inn ပါ Gomawo Hyomin...”
“ဘာကိုလဲ..”
“ငါ့သူငယ္ခ်င္းအျဖစ္ ေမြးလာလို႕...”
“ေအးပါဟာာ... ဒါနဲ႕ အဲ႕ပံုေတြထဲကလူ ကေလ နင္ဆိုတာ sunnyကို ေျပာလိုက္ ရမလားး... ”
YOU ARE READING
Oh My Handsome Girl!!(EunYeon)
FanfictionG×G /Yuri Main Cast Hahm Eunjung Park Jiyeon EunYeon Myanmar fan fiction ♥