Vandaag is het weer dinsdag en ik was met Marie naar het dorp gegaan om iets leuks te kopen. Daarna hadden we mijn laptop opgehaald en gingen we naar Marie haar huis om daar te Minecraften. Marie vroeg aan mij of ik zin had om te zwemmen en ik zei natuurlijk ja. Ik vroeg ook of we Truus konden ophalen, dat vond ze goed. We hadden Truus gebeld en ze kon ook dus ik ging naar huis om mijn bikini aan te trekken. Ik ging met de fiets naar Marie toe en samen gingen we op de fiets naar Truus. Eenmaal bij Truus gingen we nog ff wat lekkers eten en daarna ging de moeder van Truus ons brengen naar het zwembad. We waren lekker aan het zwemmen toen Truus en ik van de glijbaan af wouden kwamen we opeens Rik tegen en wij riepen hem maar hij hoorde ons niet. Marie ging achter hem aan en wees naar ons, hij moest toen heel erg lachen. We waren lekker aan het zwemmen met Rik toen we er uit moesten want het zwembad ging sluiten. Rik ging naar huis en de moeder van Truus zei 'willen jullie naar de MC DONALDS?' En daar kan je geen nee tegen zeggen dus we gingen naar de MC. Het was super gezellig. We moesten toen naar huis en we gingen bij Marie nog een film kijken. Ik dacht bij mij zelf 'ik vind deze film stom' maar ik heb hem toch gekeken en hij was best wel leuk. Daarna gingen we allemaal naar huis en ik ging nog ff douche. Daarna was ik zo moe van het zwemmen dat ik zo mijn bed in ben gedoken en meteen gaan slapen.
Dit was deel 2 van mijn kut verhaal als jullie meer willen zeg het dan ff. Doegggggg.