Hallo het is vandaag zaterdag 27 juni 2020.
Vandaag ben ik met samen met Marie, mijn vriendje Dick, Lola, Justin, Qwoentoen, Berend, Maarten en Loesje naar Walibi geweest. Het was erg gezellig en we hebben in alle achtbanen kunnen zitten. Qwoentoen wilde jammer genoeg niet in over de kop achtbanen. We moesten met het ov erheen en iedereen moest een mondkapje op, omdat er corona in de wereld is. Eenmaal aangekomen was het erg gezellig en gingen we ons inschrijven voor de virtuele wachtrijen. Door die stomme Corona hebben we allemaal maatregelen waar we aan moeten houden.We gingen in zo'n ronddraai ding en daar mochten maar 8 personen in. We gingen in totaal met 5 en nog wat mensen die we niet kenden. Marie dacht dat deze wel mee viel maar hij ging toch hoger dan ze dacht, ze schreeuwde toch toen wel.
Op een gegeven moment gingen we met z'n allen in de El Rio Grande. In het begin kwamen er 2 waterstralen recht op Loesje en Maarten, vooral op Loesje, ze waren toen al helemaal nat. Beetje bij het einde kreeg k nog een golf over mij heen dus k was ook lekker nat. Toen we daar uitkwamen ging ik samen met Justin, Berend, Maarten, Loesje en Dick in het reuzenrat. Het begon toen beetje te regenen, we gingen eruit en t begon toen te hozen. Berend en Dick waren er uitgegaan en gingen door een hekje. Ik volgde maar het hekje viel dicht waardoor k er recht tegenaan knalde. De hele rij zag dat en iedereen begon te lachen. Omdat het zo aan het hozen was gingen we maar naar de theekopjes. Toen t droog was zochten we Marie, Qwoentoen en Lola weer op en gingen we wachten voor de Untamed.
We hebben anderhalf uur gewacht voor de nieuwe achtbaan Untamed. Dat zou onze laatste achtbaan worden. Uiteindelijk konden we er in. Toen we eruit kwamen gingen we toch nog naar de El Condor maar die was zo kut...Toen gingen we weer met het ov naar huis en ging ik samen met Marie en Dick nog even naar de MC Donalds. Het was een erg gezellige dag!