De Koolmees

73 0 1
                                    

Vandaag is het vrijdag. Ik zit met Marie, haar broer Peter en haar moeder in de auto naar Drenthe, Wateren, de Boterpol. In het huisje van haar opa en oma. We gaan onderweg ook bij de MC Donalds eten. Mmmmmmm..... Zin in! Als we er bijna zijn gaan we nog ff langs de supermarkt en halen we wat lekkere dingen. Eenmaal aangekomen hadden we de tassen uitgeladen en heeft Marie een rondleiding gedaan voor mij. Later hadden we onze laptops gepakt en zaten we te MineCraften met Rik en ook waren we met Rik aan het Skype. We zijn. Daarna zijn we ff gaan schommelen in de tuin en daarna met haar moeder en met Peter op de fiets om een ijsje te kopen. Het was wel 8 KM heen en 8 KM terug. Het was een heel lekker ijsje. Ik had een bakje met chocola en witte chocola, Marie had een bakje met aardbei en banaan, Peter had een softijsje en haar moeder niks. Toen we weer in het huisje waren gingen we The Walking Dead kijken op Netflix. Voordat we gingen eten gingen we weer ff schommelen. We gingen lekker buiten eten en het was heel lekker. Marie die had de slappe lach en daardoor kreeg ik ook de slappe lach. Na dat we gegeten hadden gingen we nog ff MineCraften en weer verder met The Walking Dead kijken tot dat we naar bed moesten. Daar zijn we nog op onze telefoons gegaan en toen zijn we gaan slapen.

Een kut verhaalWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu