Walibi

40 0 0
                                    

Vandaag is het zondag en ik ga vandaag naar Walibi. Het is nu half 7 en ik ben aan het Skype met Rik en Marie. Rik komt om kwart over 8 naar mijn huis en dan gaan we samen naar Marie want we gaan naar Walibi!!! Eenmaal aangekomen zitten we nog ff te praten en dan gaan we weg. We zitten in de auto en ik zit in het midden, we doen de hele tijd spelletjes en we praten veel omdat we een beetje druk zijn. Toen we aan kwamen ging de vader van Marie de kaartjes kopen en we gingen het park in. De vader en zijn vriendin gingen zelf naar het Dolfinarium. We wilden in alles maar het kan niet allemaal tegelijk. Uiteindelijk zijn wel wel in alles geweest. Om kwart over 10 waren we in het park en om 2 uur hadden we alles al gehad. Dus we konden nog in heel veel andere dingen. We hebben natuurlijk ook patat gegeten en gesnoept. We waren in de pirana ( ik weet niet hoe hij in Walibi heet) geweest en ik was kledder nat en Marie ook maar Rik was droog. Het enige jammer was dat het steeds regende maar op zich viel het wel mee. Later gingen we nog een keer in de pirana en toen was ik nog natter dan ik de vorige keer was. Marie die was ook natter en Rik was nog steeds droog. Er was steeds hier en daar een klein buitje maar op het einde was het echt hard gaan regenen en Marie, Rik en ik gingen in de express maar we wisten niet dat het aan het regenen was dus we werden afgeschoten en toen we buiten kwamen leek het net alsof het hagelde maar dat was niet zo. Maar goed Marie en ik waren het natst van dat hele karretje want we zaten helemaal voorin. Toen we eruit kwamen moesten we meteen weg want de vader van Marie en zijn vriendin zaten al te wachten in de auto want we moesten weer naar huis. Maar niet getreurd we gingen nog naar de Mac. Maar we gaan eerst naar huis dan moeten we de hondjes van de vriendin van Marie haar vader uitlaten. ( ja snappen we hem nog😂) en dan gaan we naar Hillegom om daar in de Mac te gaan vreten. Het was super gezellig en lekker. Daarna gingen we weer naar huis en gingen Rik en ik weer naar huis. Eenmaal thuis vertelde ik alles aan mijn moeder en daarna ging ik chillen en Skype. Ineens was het al laat en ging ik maar slapen.

Het was een superrrre leuke dag👍🏻




Srry dat ik ni veel meer upload maar ik zit de laatste tijd ni veel meer op wattpad en ik heb het druk met school👍🏻

Een kut verhaalWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu