Mijn dag in een toets week

69 1 2
                                    

Het is vandaag woensdag en ik moet naar school. Ik ga samen met Marie
naar school fietsen. Wij vloggen ook vaak omdat we een YouTube kanaal hebben. Toen we op school aan kwamen, kwamen Joëlle en Anouk naar buiten en liepen weer met ons mee naar binnen. Vandaag hadden we een Frans en een aardrijkskunde proefwerk. Je mocht alleen maar je leesboek mee nemen en je etui. Dus ook je mobiel en je tas niet. Na 50 min hadden we pauze 40 min lang en dan konden we ff relaxen, eten, bijkletsen enz. Daarna kregen we de tweede toets van 50 min en toen waren we uit. Ik kwam Manon nog tegen (die zit een niveau lager dan mij en zij moest nog een uurtje) ik vroeg of ze kon afspreken om 16:00 en dat kon. Dus ik ging naar huis en ik ging ff leren voor de volgende dag en daarna ging ik ff op me laptop. Om 16:00 ging ik naar Manon en we hadden heel erg veel lol. Toen moest ze eten dus moest ik naar huis, eenmaal thuis zat ik weer achter me laptop. Ik werd geroepen door me moeder om te eten en ik nam me mobiel en me koptelefoon mee en ik ging op YouTube zitten. Na het eten moest ik me fiets opruimen en baar boven het was al laat en ik niets snel me bed in en ik moest slapen.

Dit was hoofdstuk 1 van mijn kut verhaal het slaat nergens op maar goed dit was yada doeggg

Een kut verhaalWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu