Stăteam pe peronul gării, din nou atât de plictisit, probabil ceva tipic mie, fără vreo intenție de a mai face vreun singur pas în plus m-am așezat pe o margine de bordura și am aprins o țigară. Știam deja ce va urma, sa ma gândesc la tot ce a fost, la ce o sa fie în viitor, poate de asta sunt depresiv, dar îmi place, sunt liber, doar eu cu mine însumi și fumul unei țigări. Se apropie de mine un tip îmbrăcat cu blugi skinny iar în partea de sus purta un palton, cu un par mediu, roșcat care aproape ii intra în ochi, caută și el o bordură ceva mai curată și se așează, la fel ca mine scoate o țigară și începe sa fumeze, dar parca nu era el, parca ceva era schimbat, părea ca e absent, ca nu este în corpul lui. Asta m-a făcut sa ma întreb dacă asa arătăm și eu când eram îngândurat, oricum ma preocupa altceva, de unde o veni, oare unde merge? Am mai stat câteva minute după care am urcat în tren, vagonul era gol, când întorc privirea îl vad chiar în spatele meu, continui sa merg mai în față a-și aleg un loc, el vine după mine și se așează în vecinătatea mea.
Anonim: - Hey, sper ca nu deranjez ca stau aici!
Zehel: - Hey, sigur ca nu, este okay!
Anonim: - Și, îmi spui unde mergi sau trebuie sa te întreb?
Zehel: - Am o întâlnire de grup, e ceva mai ciudat...
Anonim: - Ce coincidență, și eu la fel!
Zehel: - Pai unde mergi?
Anonim: - La Brașov!
Zehel: - Serios, și eu la fel!
Anonim: - Pare prea ciudat...
Zehel: - Este.
Anonim: - Și cate zile o sa stai?
Zehel: - Câteva, nu știu.
Anonim: - Poate stam împreună, eu nu prea știu orașul dar am câteva lucruri de făcut.
Zehel: - Încă nu te știu, dar pot sa iti arat cate ceva pe acolo.
Anonim: - Deci unde o sa stai?
Zehel: - La iubita mea cred, sau la hotel.
Anonim: - Dacă stai la hotel sau ști vreun hotel poate ma îndrume și pe mine, apropo, cum te cheamă?
Zehel: - Da știu câteva hoteluri în centru, eu ma numesc Zehel, dar tu?
Anonim: - Eu ma numesc Jake.
Zehel: - Pai sper sa ne distram pe acolo, și player ca nu te deranjează dacă vine și iubita mea.
Jake: - Nu, este în regula Zehel!
Zehel: - Dar tu ce întâlniri ai pe acolo?
Jake: - Dacă îți spun o sa crezi ca sunt nebun...
Zehel: - Încearcă, studiez psihologia de vreo 4-5 ani, deci pot înțelege cam orice.
Jake: - Nu... Am cam rămas fără amici din cauza asta!
Zehel: - Haide... Înțeleg orice!
Jake: - Pai, sunt vrajitor!
Mi s-a schimbat expresia feței, nu credeam ca e posibil, nu am simțit nimic în legătură cu el.... Oare ce sa fac.. Sa ii spun oare ca și eu sunt Wiccan și ca practic vrăjitoria, sa pretind ca nu am auzit de asa ceva. Complică situație!...
Jake: - Vezi... Nu mai spui nimic, ma crezi deja ciudat și nebun.
Zehel: - Nu e asta, doar ma gândeam.
Jake: - Okay, cred ca asta a fost cea mai bună reacție a unei persoane când am spus asa ceva. Dar la ce te gândești?
Zehel: - Pai și eu practic magia!
CITEȘTI
Zehel
ParanormalAll rights reserved. This book is a work of fiction. Any references to historical events, real people, or real locales are used fictitiously. Any resemblance to actual events, or persons, living or dead, is coincidental. All rights reserved. No par...