Un nou nume "MR ROSS VON HAUSSWOLFF "

14 0 0
                                    

Un nou nume poate crea un nou viitor. Mi-am spus atunci, și asa este, frecventa numelui tău te poarta pe căile nebănuite ale acestei lumi asa ca ar trebui sa ne alegem numele cu grija poate fi primul pas spre iluminare as spune, asta este doar decizia ta. Ști vorbeam cu cineva pe Facebook despre călătorie în timp și toate astea și mi-am dat seama foarte multe lucruri și ca, da, este totul posibil, studiul meu științific m-a adus la concluzia ca trebuie sa restauram piramidele pentru a avea energia necesara sa facem posibila călătoria în timp, incarcand ionosfera cu camp electric poți avea o superbaterie pentru a genera doua puncte de sens opus la distanta foarte mica astfel creezi o gaura de vierme "câmp electromagnetic care care face legătura între prezent și trecut poate fi instabila din cauza frecventei pământului asa ca ar trebui sa fie un mediu steril de orice. Probabil doar oamenii de știință vor înțelege acest capitol dar te rog citește în continuare poate o sa îți placă. În fond e bine sa fim informați, corect? Probabil ca acum ai impresia ca vorbesc cu tine în timp ce tu de fapt doar citești. Și o sa încep exact asa: Îmi amintesc când șeful meu din politie ma întreba mereu cum de îmi dau seama de oameni dacă sunt vinovați sau nu de ceva sau atunci când ma mint cu ceva, mereu zâmbeam gândindu-mă ca e oricum mai bun ca mine și am început propriul dosar despre cei care conduc și cei care se lasă conduși oamenii se rătăcesc uneori și ca să poți afla lucruri sau controla pe cineva dacă ajungi la acel nivel este sa ști ce dorește cu adevărat sa te folosești de orice sa ajungi la exact aceeași rezonanta, în fact este vorba doar de frecvențe și energie. În studiile mele despre cum gândesc oamenii, psihologii, de unde își iau oamenii acea energie de a face lucruri posibile, cum reușesc unii oameni sa se transforme în minți criminale de-a lungul timpului, probabil fiecare dintre voi, cei care citesc acum cred ca un criminal a fost un criminal mereu, dar fiecare are o poveste nu? Fiecare dintre noi reactionam aproape la fel la schimbări sau traume în viata noastră, și doar ca să fie clar, un criminal poate fi spre exemplu managerul unei companii care distruge viata psihica a unor angajați, se numește atac psihologic, de fapt asta facem toți acum este un război la un alt nivel. Vad în jurul meu oameni care nu au idee încotro se îndreaptă, fără speranță. Probabil evoluam prea repede și nu reușim sa ne adaptam cu noul mediu înconjurător, vad orașele ca pe o cușcă, și oamenii își dau acordul pentru a fi sclavul unui sistem pentru 40-50 de ani, fiind atacați psihic de sursele de informare pe care le dețin în propriile celule, vroiam sa spun apartamente. Nu reflectați prea mult la ce am spus, poate creea o urâtă stare de depresie, dar te simți cu adevărat liber? Știam eu! După o apriga lupta cu propria conștiința, cu ceea ce credeam despre guverne și tot ce înseamnă industrie prietenie sau alte relații, am realizat ca sunt singur, prietenii au început sa dispară, și sa fiu sincer e un subiect cam complicat, special când oamenii nu sunt pe aceeași lungime de unda (frecvență). Asa ca după ce am  îndepărtat acei oameni care nu îmi erau benefici am început sa umplu acele goluri cu informații, despre cum e mai bine sa ii controlezi decât sa simți lucruri, poți aduce oamenii în ce conjuncturi dorești, sunt tehnici simple dar trebuiesc combinate, asta este la baza ILUMINATII, i-aș numi psihologi de elita, niciodată obosiți, mereu gata sa schimbe percepții doar pentru a duce la un final experimente sau dorințe cu un potențial ceva mai mare.
Am ales un nou nume, ceva legat de trecutul meu, ceva din prezent, ceva ce va fi amintit în viitor, cu asta vine și noua viață noi cunoștințe, dar am început sa fiu ceva mai rece cu oamenii sa ii controlez pentru a realiza propriile-mi experimente, este asa greu totuși sa găsești exact acel moment când începi controlul, îmi imaginez ca sunt pe un coridor, vad doar o ușă alba, nici un alt detaliu, privesc acea persoana în ochi apoi încep sa pictez, încep sa vorbesc cu mine însumi in timp ce ridic doar doua degete, dar foarte subtil apoi, următorul moment ești în conștiința lor, lucrul amuzant este ca ei nu au nici o idee ca tu ești acolo. Ști acel sentiment când întâlnești pe cineva nou, știu ca simt doar ceva bun sau ceva rău în primele 15 secunde apoi încep în următoarele 30 sa ii citesc personalitatea, apoi sunt știu fiecare reacție transpusa în situații ipotetice, de aici poți sa începi sa faci cercetare pe creierul lor. E ca atunci când joci sah, dar tu deja ști mutările preferate ale partenerului.
Puterea adevărată sta în controlul de sine, baza psihologica, cunoașterea de sine, poți folosi aceste tehnici de control doar atunci când îți cunoști propria personalitate.
Nu pot sa dau detalii despre investigațiile pe care le deruleze dar o sa o fac atunci când termin aici.

Ma uit în ochii ei cei reci
Ma studiază ca pe un străin
II spun "Ești libera de vrei sa pleci!"
Nu știu ce simt, sunt gol sau plin?

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Jun 03, 2018 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Zehel Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum