Stiles'ın Ağzından:
"Ve bugün sizlere büyük şirketlerin nasıl geliştiğini anlatacağım." dedi Koç sınıfta dolaşarak. Ekonomi cidden çok sıkıcıydı. Neden bu dersi almıştım ki?
Kalemimle oynamaya başladım. Kalemi parmaklarımda atıp tutuyordum. Okula dönmek düşündüğümden daha kötüydü. Ama yinede Nogitsune gitmişti ve bence buna bile şükretmeliydim. Her şey normale dönüyordu. Her ne kadar kazansak gibi dursada kaybetmiştik. Allison ve Aiden'ı kaybetmiştik.
Görünüşe göre kimse bunu umursamıyordu. Herkes hayatına devam ediyordu. Lydia, Malia, Kira ve hatta Scott bile düzelmişti diyebiliriz.
Ama aklımdan şu düşünceyi bir türlü atamıyorum. Allison'ın ölmesi tamamıyla benim hatamdı. Eğer Nogitsuneyi içimde tutabilseydim ne Allison ne de Aiden ölecekti.
"Stilinski beni duyuyor musun?"
"Ha, evet koç?" dedim bir anda düşüncelerimden sıyrılarak.
"Soru neydi acaba?"
Sınıf bu duruma gülerken Scott ciddi bir şekilde bana bakıyordu. Ona 'ne var dalmışım' bakışı attım ve bu hareketimle önüne döndü.
"Pekala çocuklar Allison'ın ölümünü hatırlayan var mı? Arkadaşını kurtarmaya çalışırken ölen kız. Tanıdık geldi mi Stilinski? Hani katili sendin."
Gözlerim fal taşı gibi açılırken sınıftaki herkes bana döndü. Şaşkınlıktan ne yapacağımı bilemez bir şekilde Scott'a baktım. Scott bana endişeli bir şekilde bakıyordu.
"Onu sen öldürdün Stilinski, Allison'ı sen öldürdün. Nogitsune'yi içeri alıcak kadar zayıftın. Her zamanki gibi küçük ve dayanıksız Stiles bir şeyi beceremedi değil mi? Keşke Allison yerine sen ölseydin."
Kalp atışlarımın hızlandığını hissediyordum. Kendime sakin olmam gerektiğini söylüyordum. Ama bu pek etkili olmuyordu. Sadece durdum ve panik atak geçirmemeyi umdum.
Koç bunları nereden biliyordu? Tanrım, neler oluyor?!
Koça bakmamaya çalışıyordum. Çünkü baksam ağlayacağımdan emindim.
Hızla gözlerimi yumdum ve bu anın bitmesini diledim. Ama koç sinirle üstüme yürümeye başladı ve ellerini hızlıca sıraya vurdu. O kadar sert vurdu ki yerimde sıçradım.
"Sen bir hiçsin Stiles. Arkadaşlarının yardımıyla Nogitsune'den kurtuldun. Ama sana bir sürpriz."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Angel Of Darkness
FanfictionBenim gittiğimi düşünüyorlardı. Beni öldürdüklerini düşünüyorlardı. Oysaki onlara söylemiştim oniyi öldürebilirlerdi ama beni, beni? Ben bin yaşındayım ve beni ÖLDÜREMEZSİNİZ!!! Gerçekten bir tilkiye güvenmemeyi öğrenmeliler. Kimse bana engel olamay...