Jurământul

108 5 2
                                    

-Merry, draga mea, când crezi că ne vom revedea?

-Nu știu...Întâi trebuie să mă adaptez sistemului școlar din Germania.

-Hey fetelor, am o veste grozavă, mergem la concertul lui James Simson!

-Serios Alina, la ratatul ăla? -zise Merry

-Haideți fetelor, cine știe când vom mai fi în formulă completă; tu pleci în Germania, eu merg la ai mei, în Moscova și Hannah rămâne singură. Trebuie să facem ceva memorabil.

-Bine, mergem, dar spune-ne mai multe despre James.

-Oh fetelor, dacă ați vedea ce coadă e la ușa lui, avem noroc că am prins bilete la concert.

-De parcă ar fi macho man...

-Da, este macho man, nu știți că toate fetele din liceu ar da orice să petreacă o seară cu el?

-Bine, mergem, sper să avem bilete în primul rând, să vedem și noi după ce mor disperatele alea. Fetelor mă gândeam să rămâneți la mine în seara asta, comandăm o pizza, ascultăm muzică, dăm o mică petrecere în pijamale.

-Super, noi mergem să ne aducem pijamalele.

-Ok, până atunci pregătesc muzica pentru petrecere; mă gândeam să facem petrecerea în camera Johannei, ce părere aveți?

-Păi ea unde doarme?

-Ea nu mai locuiește cu noi, s-a mutat cu David S., logodnicul ei și mi-a lăsat mie camera ei, știți doar că e mult mai mare.

-Ce drăguț din parte ei, aș fi vrut și eu o soră ca ea, spuse Alina.

-Bine fetelor, ne vedem mai târziu.

După ce închid ușa după fete, mă duc sus să pregătesc camera și îmi amintesc toate momentele petrecute cu ele.

 Când a venit Alina Rusky din Moscova, aveam 8 ani. Părinții ei au decis să o trimită cât mai departe de Rusia, deoarece în Europa au loc  tot felul de atentate teroriste, decând au emigrat islamiștii. Alina R. este o rusoaică tipică, blondă cu ochii albaștrii, minionă și ca toate rusoaicele, bună la patinaj și gimnastică. Cu toate că provine dintr-o familie bogată, ea a știut întodeauna ce înseamnă bunul simț și lipsurile, deoarece părinții ei nu au fost oameni bogați de la început și i-au insuflat acesteia toate valorile morale.

Pe Merry Jane am cunoscut-o când clasele noastre s-au unit, în urma transferurilor excesive de elevi către alte școli în urma testelor. Merry este cea mai bună prietenă a mea, asta pentru că avem și o poveste de viață asemănătoare. Părinții ei sunt divorțați, ea locuiește cu bunica,mama ei fiind plecată cu un contract de muncă in Karlsruhe, Germania. Merry are trăsături frumoase, este o mulatră înaltă, cu păr negru și picioare lungi, asemeni mamei ei.

Nu trece mult timp până fetele apar și comandăm pizza. După ce mâncăm, ne dăm seama că e prea frumos afară ca să stăm în casă și ne-am gândit să mergem în parcul din capătul străzii. 

-Haide Hannah, machiază-te și tu!

-Nu fetelor, știți că eu sunt de părere că e mai frumos natural.

-Haide Hannah, o singură data. -zise Alina

Cu greu accept să mă las machiată, lovitura de grație vine când fetele vor să îmi dea o rochie.

-Fetelor, știți că nu sunt adepta rochiilor, prefer niște jeans.

-Haide Hannah, ai picioare frumoase!- zise Merry

-Bine, accept cu o condiție.

-Orice. -zise Alina

-Ok, dar în picioare voi purta teneși.

Viaţa HanneiWhere stories live. Discover now