Vacanța

51 4 2
                                    

A venit vacanța. Mă așteaptă trei luni de singurătate apăsătoare. Merry îmi spune că nu va putea ajunge în L.A., deoarece s-a implicat într-un proiect al Crucii Roșii, ce are ca scop ajutorarea victimelor din atentatele din Germania.

Ca să treacă timpul, m-am gândit că ar fi bine să mă angajez part-time la magazinul "Billy's Surfing", unde voi avea grijă ca toate plăcile de surf închiriate să fie în perfectă stare. Pe lângă închirierea plăcilor de surf, magazinul are și o mică porțiune de plajă, unde se află o mică terasă. Acest job îmi prinde bine, deoarece nici noi nu stăm prea bine în plan financiar; deoarece mamei i-a fost micșorat numărul de ore lucrate, implicit și salariul.

Ce-i drept, nu stăm prea bine financiar de mulți ani; moartea tatălui meu s-a resimțit foarte mult și nici astăzi nu ne-am obișnuit cu ideea dispariției lui. Eu și sora mea eram niște copii pe atunci și vestea bolii lui a dat familia peste cap. Aveam 6 ani pe atunci și Johanna avea 15, era primul an la liceu... Nu înțelegeam prea multe pe atunci, dar îi vedeam pe ceilalți triști și nu înțelegeam ce se întâmpla.

*** Prima zi de lucru ***

-Bună dimineața Hannah!

-Bună dimineața domnule Travis!

-Îmi place de tine, ești punctuală.

-Mulțumesc, îmi iau slujba în serios; punctualitatea este punctul meu forte.

-Mă bucur sa aud asta! Înseamnă că vom colabora extraordinar. Anna ți-a comunicat salariul și ce presupune postul tău?

-Da domnule.

-Foarte bine, înseamnă că te-a informat și despre posibilitatea de promovare pe care o avem; și ca sâmbăta după ora 18:00, în funcție de disponibilitatea lui Alex, instructorul de surfing, veți putea dispune de lecții gratuite de surfing, prin rotație, în funcție de tura voastră.

-Da domnule.

Ce bine mi-ar prinde niște lecții de surfing. Mereu mi-am dorit să învăț să stăpânesc valurile...  îmi spun eu în minte

Prima zi trece imediat, mi-au fost înmânate actele, ecusonul și uniforma. Ce-i drept, uniformă puțin cam prea sexy pentru gustul meu. Colega ce mi-a dat uniforma, mi-a făcut un semn cu ochiul, cum că mi-ar sta foarte bine și că aș atrage foarte multe priviri în uniformă.

-Nu te supăra, o salopetă mai lungă nu ai?

-Nu, ăsta este modelul standard și ai grijă să nu o modifici, pentru că o plătești. Nu înțeleg ce nu îți place la uniforma asta. E uniforma tipică, salopetă cu model marinăresc. Uite mie cum îmi scoate corpul în evidență.

 Uite mie cum îmi scoate corpul în evidență

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

-Da, dar tu ai o vârstă, eu am 15 ani!

-Oh, nu am știut, dar putem rezolva cumva. Uite, uniforma nu o poți modifica dar o poți accesoriza cu o eșarfă albă. Ce părere ai?

Viaţa HanneiWhere stories live. Discover now