Asya istemsizce uyandı. Banyoya gidip yüzüne su çarptı 8 defa. Aynaya baktığında ne kadar bitkin olduğunu gördü. Daha yeni uyanmıştı oysaki. Bir süre sonra aynadaki görüntüsünü bırakarak duşa girdi. Duştan çıktığı gibi saçlarını kurutup en güzel spreyini saçlarına sıktı. Maviş saçlarıyla ünlü olmuştu okulda. Herkes onun maviş saçlarına bayıldığı için bu spreyi sıkıyordu her gün. Saçları da hazır olunca gardolabına boş boş baktı ve pazartesi sendromuna girmeyi başarmıştı işte. "Giyecek bir şeyim yok mu benim !" diye bağırdı ki bu herkesin odasına doluşmasına sebep olmuştu. Ailesini bir şey olmadığına ikna ettikten sonra dolabından siyah dar pantolonunu ve üstünde "#BFF"yazan kırmızı renkli tişortünü giydi. Ayağına da spor ayakkabılarını geçirince hazırdı. Aynada kendisini süzdü. Bir eksiklik hissetti. Ama anlayamadı. O aynaya boş boş bakarken annesi onu kahvaltıya çağırdı. Koşar adımlarla merdivenlerden indi ve salona yöneldi. Herkes kahvaltıya oturmuştu. O da tam oturmuştu ki kardeşi: "Ablacığım bu tip ne böyle?" deyip gülmesin mi. Sinir olmuştu Asya." Ne varmış tipimde" diye düşünmeye başlamıştı. Ki... "Makyajııım" diye bağırdı. Koşar adım yukarı çıkarken annesi peşinden duyamadığı bir sesle sesleniyordu. Sonunda odasına vardı. "Bu ne rezalet ya?!" diye düşündü. Hemen yüz kremini sürdü. Fondoten sürdü. Göz kalemi çekti. Rimel, eyeliner derken sonunda makyajı bitti. Sonra gözü saate kaydı. " Ne! Yine mi geç kaldım ya!" dedi. Merdivenlerden aşağı indiğinde annesi onu biraz azarladı. Geç kaldığı için. Ama o aldırmadı. Koşarak mini cooper' ına bindi. Okula doğru yol aldı. Okulu uzaktı. Radyoyu açtı. Şarkı aradı, aradı. Sonunda bağdat şarkısını buldu ve dinlemeye başladı..
Ben dünyanın en büyük aşığı olabilirim..
Ben koynunda yüz sene bin sene durabilirim..
Ben Leyla' yı Mecnun'u Ferhat'ı Aslı'yı Kerem'i bilmem ama..
Bağdatı iki gözüm kapalı bulabilirim..Bu güzel şarkıyla birlikte okula vardı. Arkadaşları onu çardakta bekliyordu. Çardağa yürüdü. Ama beklediği kişileri göremişti. Başak, Dilara ve Pınar nerelerdeydi ? Neden yoklardı ? İçini kuşkular sarıyordu.. İlk defa böyle oluyordu çünkü. Okulu talan etti. Fakat onları bulamadı. Telefonlarını da açmıyorlardı. Ne oluyordu burada ? Yüzünden terler akacak kadar telaşlıydı. Kardeşleri saydığı kişiler ona haber vermeden kaybolup gitmişti. Nerede olduklar8nı da bilmiyordu. Beklemekten başka çaresi yoktu. Ama çok telaşlanmıştı. Acaba neredelerdi?.. Ne yapıyorlardı?.. Hepsini merak ediyordu...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Paylaşılamayan
Teen FictionArkadaşlar ilk kitabım :D Umarım beğenirsiniz. Yavaş yavaş olaya giriş yapacağım. İyi okumalaar ... <33 - Eğer hikayemde eksik bulursanız yorum yapın lütfen. Sonradan düzenlerim. -