Charms street

93 5 1
                                    

Cassie to dziewczyna mieszkająca w Syndey. W wieku 15 lat przeżyła śmierć ojca, który zgninął od postrzału, sprawca nie został odnaleziony. Do 18-nastego roku życia mieszkała z matką. Od niedawna jest zameldowana we własnym mieszkaniu wraz ze swoją najlepszą przyjaciółką, Rose. Na co dzień jest spokojną, poukładaną dziewczyną z ambicjami. Od dziecka marzy jej się prawo, lecz nie stać ją na codzienne wykłady. Studiuje weekend'ami. Tylko w ten sposób jest wstanie zarobić na jej dalszą edukacje. Od niedawna chodzi na odpłatne praktyki w jednej z Sydney'owskich kancelarii prawnych. Kiedy tylko zdarzy się dzień wolny spędza go na imprezowaniu z Rose oraz ich przyjacielem-Jakiem. Jednak ten melanż zostanie na długo w jej pamięci. Pewnego dnia na imprezie zdarza się coś, co nie powinno mieć miejsca. Ginie barman. Ochroniarze zostają brutalnie pobici. Przestraszona zajściem Cass ucieka z imprezy. Wracając do domu informuje swoją przyjaciółkę która pozostała na miejscu nie przejmując się zdarzeniem. Dwa bloki od swojego domu znajduje telefon komórkowy, który postanawia przechować, aby następnego dnia oddać go właścicielowi, a właściwie najpierw odnaleźć właściciela. Jako, że nie myśli trzeźwo nie zastanawia się jak ma zamiar tego dokonać. Wraca do mieszkania wpół trzeźwa jako iż adrenalina pozwoliła w połowie wrócić do rzeczywistości i strachu który do tej pory krążył w jej głowie. Czy Cassie dobrze zrobiła przychodząc tego dnia na imprezę? Powinna podnosić telefon znaleziony na ulicy? Czy odnajdzie jego właściciela? Kim on jest? Na te pytania nie jest wstanie odpowiedzieć nawet sama bohaterka.



_________________________________________________________________

Zapraszam do śledzenia mojego opowiadania i zachęcam do zostawienia gwiazdek i komentarzy! :*

Nasz blog! :

chamrsstreetfanfiction5sosi1D.blogspot.com

Zwiastun:

Charms street || L.HemmingsOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz