Ahh evet bir gün daha abimsiz ve soru işaretleriyle."Pişşt naber ?"Makas aldı yanağımdan can.
"Iyi can senden?"
"Nolsun işte ya kızlardan kurtulamıyorum bir duysan nasıl seviyorlar beni nasıl bırakmıyorlar yakamı ya ."
"He he kesin öyledir"deyip diğer tarafıma oturdu emre.
"Ya yalan borcum mu var abicim"
"Ya tamam ya sabah sabah "
"Bilmez miyim emrecim tabi öyledir kesinlikle "
"Of aman gidiyorum ben "
"Gidersen git"
"Emreee"
"Ne var ya Allah Allah"
"Gunaydın gençler niye sınıfa gitmediniz"
"Çok sıkıcı be kanka bak hava ne güzel"
"Evet oyle selincim de sen nerdesin dunden beti 10 defa aradım telefonunu açmıyosun"
"Uyuyakalmışım canım nedir yani Allah Allahhh"
Bana he he kesin bakışları atan eceden kaçırdım bakışlarımı beni en iyi tanıyan sayılı insanlardandı tabiki anlamıştı yalan söylediğimi pis yellowşınn.
Vee tabiki rüya takımda okula geldi o güneş gözlüklerini çıkarmaları bile bir şekil be.Hele o yekta yok mu o yekta çocuk meteor behh.
Cesaretimi topladım ve bizimkilere birazdan geliyorum diyerek tanlarına gittim.
Yekta şöyle bir süzdü beni.
"Oo yekta abicimm"
Yekta bana bu ne ayak lan der gibi baktı.
"Selin ben Tuna'nın kardeşi hani hep cadı dediğin"
"Yok artık kızım sen nolmuşsun ya" deyip sarıldı.
Havalı filandı ama iyi çocuktu o sırada ötekilerde yanımıza geldi."olum yuh ya daha yeni geldik şu yaptığına bak "dedi selim.
"Of yekta off "dedi imalı bir şekilde bakarak deniz. Altuğ göz devirmekle yetindi.
Ardından berk gelip yan yan güldü.
Yekta elini omzuma atarak beni digerlerine döndürdü."Selim hani senin çok iyi anlaştiğın bir bücür vardı hani çok şımarık çirkin mi çirkin bir de çirkeff"
Hafifçe çimdikledim.
"Eee"dedi selim anlamaz gözlerle"
"İste o çirkin bu "
"Neeee"
"Yok artık "dedi deniz.
Altuğ olağanüstü bir tepki vermedi tabi her zaman ki gibi.
"Vay be"diyerek belimden kendine çekip sarıldı selim.
"Ne kadar da güzel olmuşsun sen "selim
Utanıp boynumu eğdim.
"Tesekkür ede..""Daha da çirkin olmuş be ne güzeli"dedi berk o pis sırıtışıyla.
"Sen kendine bak Berk abicimm"
"Ya sen bakma ona "deyip deniz sarıldı bu seferde bende ona sarıldım."Gel buraya bücür gel"dedi Altuğ.
Bende ona sıkıca sarıldım.
"Ya artık bücür demeseniz olmuyor yani böyle"
"Bak sen "dedi yekta.sonra omzuma elini atarak yürümeye başladık.kızlar bana öldürücü bakışlar atıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SEVIMSIZ VE UKALA
Ficção AdolescenteBen hep mutsuzdum hep yalnız.Ailem mi? ilgisiz ya arkadaşlarım? umursamaz belki bir gün bana da uğrar mutluluk ben hep umutlarla ve hayallerle yaşadım belki bir gün...belki Hatırladım onu.Bakışlarını, sesini hiç değişmemişti.Beni uçurum kenarından...