Capitolul 1

166 7 4
                                    

-Și ii putem mulțumi mărețului Max pentru ca a fost alături iar de noi.Iar ii voi găti cina.Pana atunci va las cu episodul.Papa!

Hello!Eu sunt Ashley,am 18 ani și sunt gamerita.Am și un canal de youtube pe care postez vlogguri cu fratele meu,Maximilian.Este și el youtuber.Am 200.000 de abonați impliniti azi și multi spun ca pe urma fratelui meu și asa a fost la început, dar de un timp pe spatele muncii mele îmi fac abonați. Viata mea este una simpla totuși, deși multe ar vrea sa fie în locul meu aparent. Dar o data ce ești în locul meu înțelegi ca trăiești tot o viata normala,dar m-a ajutat sa înțeleg ca asta e pasiunea mea.Cum el nu mai postează vlogguri,o fac eu.Si totuși simt ca nu o fac degeaba.Pe fiecare videoclip strâng cam 6000 de Like-uri și ma bucura asta.Dar nu ma bucura mai tare ca altceva.Cu ajutorul meu l-a cunoscut pe un alt youtuber mai mare,iRaphahell.Si mi-a mulțumit mult.Aparent el va veni în București,unde ne-am mutat eu și fratele meu.Vara asta va sta la noi.O sa fie nebunie totala mai ales ca peste o săptămână vine.Doamne ajuta!

-----------

Este primul capitol și nu am avut idei,dar promit ca pe parcurs o sa fie mai interesante, dacă citeste cineva.Ceau

24 HoursUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum