Capitolul 3

94 6 18
                                    

*Perspectiva Rafa*
O voce ca de înger se aude
-A ajuns?

Ma uit la ea.E asa frumoasa,mai frumoasa ca în videoclipuri.Ma uit la ea.Este îmbrăcată într-un tricou alb din lana cu un umăr gol și niște pantaloni scurți.Are parul blond pana după umeri.Un zâmbet se afișează când ma vede. Noi suntem prieteni foarte buni.Ma ridic și ea vine și sare în bratele mele.E asa bine.Stam asa mult timp.

-Hai,porumbeilor,terminați. Ash,avem multe sa ii aratam aici,în București.

Deși ei sunt din Gherla,am hotărât sa stam toți 3 în București, în apartamentul ei.Ei 2 s-au încălțat si au ieșit pe ușa, în urma fiind eu.Mergeam ce mergeam pana când ei ii suna telefonul.Cand îl scoate,se schimba la fata.Era nervoasa.Raspunde și ii spune acelei persoane ca dacă mai suna o singura data ii va da numărul la politie,apoi închide.

-Cine era?întreb eu
-Gabi.
-Fostul ei prieten,adaugă Max.
-Mda,era foarte dragut.Adica încă as vrea sa fiu cu el,dar m-a înșelat de 2 ori.Pacat,nu îl mai iert.
-Îl mai placi?Adică mai ții la el?
-Logic.De 2 ani nu am mai fost cu nimeni.

Brusc m-am enervat.Max nu mi-a zis nimic de el,și acum se vedea pe fata lui supărarea.Pana la urma asta e,a vrut sa ma facă fericit.Dar nu e nimic,fata asta tot a mea o sa fie indiferent.O liniște s-a lăsat timp de 5 minute.Am ajuns la Mall Băneasa vad.E prima oara când vin aici,dar Max mi-a zis ca vine numai pentru Ash.Ajungem în fata la H&M cred și îmi înmânează telefonul,apoi ea intra.

-Omule,ești bine?
-TI se pare ca sunt bine?Ea încă tine la fraieru ala Gabi..
-Pai frate inca nu te cunoaște.Am zis, o sa va cuplez.
-Mersi.
-Cu mare placere.

Au trecut 20 de minute și nu mai iese.Max și cu mine am hotărât sa intram sa vedem dacă nu cumva a pățit ceva.Intram încet și ne uitam în jur.Era la casa și plătea.Dupa a venit la noi nervoasa și l-a luat pe Max în brate,apoi ne-a făcut un semn sa venim după ea.Am zis sa o lasam în pace și am plecat.Dupa 2 ore in care nimeni nu a zis nimic si fiecare ne-am luat cate ceva am plecat acasă.

*Perspectiva Max*
Telefonul suna și răspund.Era un număr pe care nu îl aveam trecut.
-Alo?
-Maxii.
-Laura?
-Da.Ce faci iubi?
-Of,nu intelegi ca nu suntem împreună?
-Ba suntem.Ne iubim reciproc,nu intelegi?
-Laura,înțelege.Te plac,ești frumoasa și o prietena buna,dar nu sunt gata de o relație cu tine deocamdată. Nu înțelegi?
-Dar ..
-Niciun dar. Înțelege.
-Măcar vrei sa ne vedem zilele astea?
-Vorbim mâine. Pa.
-Bine,pa.

Ii închid înainte sa mai spun ceva.Am ajuns acasă.Ne-am pus toți trei pe canapea.M-am hotărât sa sparg gheata în favoarea lui Rasa:

-Și, voi va înțelegi bine?
-Da,cred.
-Rafa?
-Da.
-Ce ai?
-Nimic.
-Minti.
-Nu mint.De ce nu filmam ceva.
-Filmez eu,ca trebuie sa pun vlogg,zice Ash

*Perspectiva Ash*
Rafa se uita la mine și mimează un 'ok'.Pornesc camera: "Salut lume.Eu sunt Ashley și astăzi sunt alături de Max și Rafa.Vremea este asa frumoasa aici.A da și apropo ma gândeam sa fac un meeting.Cine vrea sa vina,pe 1 iulie în fata parcului Herastrau.O sa vina și ei probabil.Ma rog,asta a fost un fel de vlogg informativ,va pup,pa!"
Închid camera și observ ca Rafa se uita la mine.Ii zâmbesc și apoi se uita în alta parte.Imi pun capul pe umărul lui și ma ia somnul.Am dormit cam puțin azi,asa ca adorm
Deschid ochii.Am un bilet.Il citesc.

"Draga Ash,
Scuze ca te-am lăsat singura.M-am dus la supermarket.Oricum,nu te duce în bucătărie.Te rog eu.Ramai acolo sau pleacă, dar nu în bucătărie.Daca ții la mine vei asculta.Ma întorc la 19:30.
Cu drag,
Rapha"
_________________________
Gata.
1.Ce credeți ca se afla în bucătărie?
2.Voi avea următoarele 2 capitole povestite diferit,dar în aceeași zi.Una va fi legata de Ash și Rafa , iar alta Max și Laura.Pe care sa îl postez primul?Sau sa le combin și sa iasă un capitol mai lung?
3.Cred ca voi posta o data pe zi , sau dacă va trebui sa plec poate de 2 ori pe zi.
Păreri? 😊

24 HoursUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum