Capitolul 6

69 3 5
                                    

(Scz,am fost plecata si nu am apucat sa pun capitolele promise:( )

*Perspectiva Max*
'-Alo,Andreea?
-Da,Maxi?
-Poți în seara asta sa treci pe la mine?
-Pe la ce ora?
-Pe la 19.Si ramai la mine pana dimineata.
-Ok,dar unde stai?
-La 18:45 te aștept în fata parcului.
-Ok.Pa.
-Pa.'
Sunt șanse de 98% ca diseară Rafa sa fie cu Ash.Am exact planul.Adevar și provocare.Probabil o sa ii pun sa bea cate ceva, o sa o influențeze pe Ash sa facă orice.Este periculos deoarece următoarea zi poate nu o sa ii convină, dar Rafa va fi fericit știu sigur.El e ca un frate,chiar vreau sa îl ajut.Dar sunt la fel de mari șansele ca eu sa fac vreo prostie cu Andreea.Este ora 17:20.M-am dus sa filmez ceva rapid : Would you rather.Episodul durează 20 de minute,editatul la fel.Mai am 45 de minute.Am făcut un dus,iar după m-am îmbrăcat într-o camasa albastra cu mânecă scurta.Am luat-o spre parc și după 10 minute am ajuns.A venit spre mine și am mers încet spre casa mea.
-Știi ceva?Ai ochii mai frumoși ca în filmări. Sa stii ca ma consider foarte norocoasa ca acum merg chiar la tine, când putea veni orice alt fan.
-Pai esti mai mult decât un fan.
-Serios?
-Da.
M-a luat în brate.E mica si slăbuța.Ce poți sa îți dorești mai mult?Dar este o prietena buna,Laura totuși este iubita mea indiferent.Chiar și asa despartiti tot iubita mea este.Am ajuns la mine acasă.Intru și ii vad pe Rafa și Ash îmbrățișați.Ce dragut, păcat ca ei o fac doar ca niște prieteni.
-Ea este Andreea.
Au făcut cunostinta,iar apoi Rafa s-a dus sa cumpere alcool.Cand s-a întors am băut toți 1 pahar. Am zis sa începem ușor.Eu cu Andreea nu suntem majori,dar nu are ce sa se întâmple.
-Deci Max,ce alegi?întreabă Rafa
-Adevăr.
-Este adevărat ca te-ai mai împacă cu Laura?
-Da.
Andreea se uita urat.Eu puneam și am ales-o.
-Andreea,ce alegi?
-Provocare.
-Te provoc sa îl săruți pe Rafa.
S-a dus la el și s-au sărutat, iar Ash părea puțin deranjata.Rafa a rânjit la ea.Astia sigur trebuie sa fie impreuna.
-Ashley,ce alegi?
-Of,Andreea,spune-mi Ash.Aleg adevăr.
-Este adevărat ca îl iubești pe Rafa?
-Ca un frate.
Jocul a tot continuat ușor, pana când am tot început sa bem
-Max,alege.zice Rafa.
-Provocare.
-Sarut-o pe sora ta.
Nu mai eram foarte conștient. Am facut'o și mi-a plăcut la nebunie,e sora mea,dar sărută super.Am terminat,iar după știam ca astea o sa fie toate provocările la beție,asa ca am jucat sticluța cu săruturi.
Prima oara am fost eu cu Ash, apoi Andreea cu mine,apoi Rafa cu mine asa ca am mai învârtit sticla,apoi Andreea cu Rafa,apoi eu cu Ash și în final Rafa cu Ash,iar dupa asta am hotărât sa ne oprim.
-Ashley,înainte ca toată lumea sa adoarmă mai fac asta o data.Adevar sau provocare?
-Provocare, Max.
-Te provoc sa fi cu Rafa pentru 24 de ore.
-Cu o condiție. Tu sa te combini cu Andreea tot atâta.
Pentru Rafa am acceptat.Apoi am inchis ochii și am adormit încet.
__________________
Asta a fost capitolul.S-au întâmplat multe, dar na.Normal Rafa și Ash trebuiau sa fie impreuna din capitolul 10,dar am zis sa se întâmple mai repede.Acum ati aflat de unde vine titlul😊Voi posta un alt capitol mai târziu.
O întrebare : Care sa fie numele cuplului?

24 HoursUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum