Capitolul 2

113 7 5
                                    

*22 iunie*
Oficial a început vara pentru mine.Poimâine se muta Rapha la noi și Max are emoții, dar a spus ca nu vrea sa zică de ce.Oh,asa e el..
A început sa facă curat prin casa și sa pregătească o camera speciala pentru Raph.
Din cauza ca trec a 12-a a trebuit sa cumpărăm obligatoriu niște culegeri ajutătoare pentru ca la anul dam bacul.
Max este mai mic și nu are stres încă, iar Rapha l-a dat acum un an,dar eu nu mai scap.
-Ash!tipa Max
-Ce vrei?
-Ce vreau?Sa ma ajuti;logic.
-Nu pot,învăț pentru bac.
-De ce minți?
-Ca pot, dacă tot ești asa fericit ca vine Rafael,treci la treaba și taci, mai sunt 2 zile.
-Da.

*24 iunie*
*Perspectiva lui Max*
Astăzi e ziua cea mare:se muta Rafael!!O sa fie prea distractiv,mai ales ca o place pe Ash.I-am promis ca dacă vine o vara intreaga voi încerca să îl cuplez cu sora mea,dar o sa dureze mult.Ea e încăpățânața rau de tot.
Ca de obicei:Eu am făcut curat,eu am făcut mâncare, eu am pregătit activități, eu m-am ocupat de tot în 2 zile în timp ce sora mea ori stătea pe telefon,ori mai făcea un exercitiu la mate sau romana.Dar nu vreau sa o supar.
-Maaaaax!
-Rafael?
-Da,nu merge soneria ba.
-Vin acum.
Am fugit la ușă nerabdator.Cand o deschid îl vad pe Rafa cu un tricou,blugi strâmți și tenesi.E ciudat,nu mi l-am imaginat asa.Este foarte înalt.Ma împinge incet și intra în casa,iar apoi se arunca pe canapea.
-A ajuns?

*Perspectiva lui Rafa*

_____________________________
E ok?Citește cineva?Păreri?
Dacă cineva chiar citește va rog lăsați o părere sau un sfat,este prima carte,asa ca învăț
MultumescXD

24 HoursUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum