Capitolul 4
(Dacă am terminat cu Ash și Rafa,continui cu ei)
M-am ridicat din pat și m-am dus la mine în camera.Am deschis CS:GO și m-am apucat sa filmez.Primul meci l-am pierdut cu 16-10 asa ca am mai încercat o data și am câștigat cu 16-12.Am editat filmulețul și l-am pus pe youtube.Trecusera 2 ore jumătate, dar a meritat.
Am ieșit din camera și Rafa nu a ajuns asa ca am mers prin casa sa vad dacă e Max.Nu era asa ca am fost prin parc.Mi-am luat o înghețată și am mers la rampe.
L-am zărit pe Lukas,un prieten vechi.M-am dus prin spatele lui și i-am pus mâinile la ochi.
-Ghici cine e!
-Ash!
Se întoarce și ma ia în brate.Nu ne-am mai văzut de vreo luna.El se da cu skateboard-ul.Am stat și am vorbit pana când am un apel
-Alo?
-Ash,unde ești?
-În parc. Rapha?
-Da.Poti în vreo jumătate de ora sa te întorci?
-OK.Ajung în 15 minute.
-Ok.
-Te pup pa.
-Pa
Mi-am luat la revedere de la Lukas și am plecat spre casa cu castile în urechi.Sunt curioasa ce era asa de important de vrea sa ajung.In depărtare vad un cuplu de adolescenti,probabil de o vârstă cu mine.Cand ma mai apropri băiatul seamănă cu Rafa și fata cu..mine?Ma uit mai atent și se schimba.Erau pur și simplu o fata și un băiat.Asta a fost ciudat,dar mi-am continuat drumul. Oare il plac? Imposibil,îmi e doar ca un frate.In 5 minute am ajuns.Am ciocănit și Rafa îmi deschide ușa. Avea un tricou negru cu un desen cu un schelet si niște blugi rupți lungi.Ii stătea bine.
-Arăți bine..
-Mersi,și tu!
Vine și ma ia în brate și închide ușa.
-Uite,suntem doar noi doi.
-Ok.Imi spui de ce nu puteam sa intru în bucătărie?
-O sa vezi mâine, iti promit.
-Ok.
Nu sunt genul sa stau în suspans.Oricum o sa treacă repede ziua de azi.
-Mă ajuți sa filmez ceva?
-Ce?
-Survival games.
-Fie.Stai sa îmi pornesc calculatorul.Dar tu de pe ce te joci?
-Am laptop-ul.
-Și merge?
-Eh,nu e cel mai bun laptop,dar nu puteam sa ma car cu un calculator după mine, asa ca merge.
-De ce nu joci de pe calculatorul lui Max?Nu este aici,deci nu are de filmat nimic.
-Ok.
După 10 minute ne-am apucat sa filmam.Am reușit sa învingem după 3 meciuri,dar am reușit.A publicat meciul și apoi am mers în bucătărie.A zis ca a ascuns ce avea de ascuns și ne-am apucat sa facem mâncare.Am făcut niște spaghete, ceva simplu.L-am sunat pe Max și a venit acasă, a spus ca ieșise pe afara. Am mâncat toți 3 și apoi a început sa se facă seara.Ne-am uitat la un film și apoi ne-am culcat.
Dimineața a venit Max la mine.
-La multi ani,surioara!
-Suntem în 26?
-Da.Uite aici.
Am deschis un cadou mare și am văzut un skateboard.
-Te iubesc, te iubesc,te iubeeesc!Știi de când voiam un skate!
-Normal voiam sa îți iau un telefon.
-Mersi,dar știi ca ma mulțumesc și cu asta.
-Da,e un iPhone.
-Primul lucru cumpărat din banii de
Ma duc in sufragerie și îl vad acolo pe Rafa. Când ne vede fuge la el în camera și se întoarce cu o cutie mare.
-Asta ascundeam ieri.La multi ani!
Deschid cutia și vad un urs de aproape 1 metru cred.Ii mulțumesc și îmi zâmbește.Este foarte ciudat.Prima oara părea rece și acum este dragut.Max și cu Rafa își zâmbeau. CIUDAT.
-Eu trebuie sa plec.Va rog sa rămâneți acasă.
-Oricum e canicula deci.
-Bine,sa fiți cuminți.*Perspectiva Rafa*
O vreau asa mult.De 2 zile stau la ea și deja o vreau.Si o sa o am.Ne așezăm pe canapea și ne uitam unu la altul.Ma apropi de ea și ea la fel.Suntem foarte aproape.Ma uit în ochii ei.E asa frumoasa.Ma apropi și mai mult și o sărut.Ne desprindem.Parea ca i-a plăcut.Oare i-a plăcut sau erau doar hormonii?
________________
Va așteptați la asta?😏
Omg am aproape 80 de cititori, va iubesc ❤