"Rienaaaaaaaaaaaa !!" Jerit seorg budak perempuan yg mcm org gilaa dh gamaknye .
Mane tak nye tudung pon dh senget benget..baru first day kott.. Eeee tak ngaku kawan aku mcm gini .
Aku perhati je minah nih, nk maki depan depan takut menangis pulak anak manja sorg nih hahahaha biar kan jerlah.
Nih mesti kes rindu sangat kat aku nih. Almaklumlah first day sekolah.
Tapi yg pelik nye, aku bru jumpa minah ni semalam . Ayoyo takkan dh rindu kot ?
"Haaa kau nak ape ? Tudung tuh jadik puting beliung dh tuh huhuhu Lagi satu, tak malu ke dok terjerit jerit mcm org gilaa" aku terus tanye dy bile dy dh tercegat depan aku .
"Hehehehe ade urgent nih .. kau nk tau tak ?"
"Pebende ?" Aku buad mukee tak puas hati"Mak aih garang bebenor"
"Malaz aku nk layan kau, cptlah apa ?""Tadi aku nampak crush kau !!!!"
"Wahhh wahh wahhh wahhh dekat mne ?????" Eh kejap.. dy tau ke aku ade crush ? Aku tak share lagi ngan minah ni .
"Eeee gedik btol kau nih.. kau dh ade crush ke ? Pehh tak share eah kau.. yelah sape lah aku nih kan"
"Gedik gedik pon kau nk kawan jugak Hahahahaha Yak alah..mana ade crush lagi memandai je kau eahh"
Ewahh aku mne ade crush okeyh ! Aku susah jatuh cinta ! Yeahhhh tepuk sikit ..hahahahhaa lel
"Sebenarnye tak nak pon kawan ngan kau ..kerana terpaksa aku relakan" cewahhh minah nih poyo kau main hahahaha.
Malaz btol aku nk layan budak ni . Tapi aku nk juga masuk air ngan dia hahahaha .
"woii cepat lahh mne jumpe acacah crush aku tuh"
"Aku jumpe dy kat sini" sambil menunjukkan ke dalam hati dy .
Pehh poyo btol minah ni .
Memandai je ckp aku ade crush pastu kat dlm hati dy pulak tu . Puihhh --'
"Ya Allah.. kesian nya dengan budak acacah crush aku tuh duduk dlm hati kau yg dah gelap tuh..hmm mesti tak jumpe jalan keluar kan sebb dh gelap sangat hati tuh Hahahahahaha"
Dan ape lagiiii aku terus bla lah dri tempat tu hahahahaha lantak kau lahh . Even kau best friend aku pon .
Soooo gais, meyh aku kenalkan sikit member annoying aku tu .
Nama dia Hasya Natasha binti Dato Arsyad . Anak dato weyhh, jangan main main .
Dia anak orang kayooo rayoo . Macam hari hari . Hari rayoo . Hehehehehe .
Sedap nme dia tak serupe org nya. Eh ? Hehehee jekey jekey .
Haa pastu, apa lagi nak tahu ? Dah lah tu . Nak tau character macam mana ? Tunggu lah bab lain . Huhuhuhu
Rase menyesal pulak terus bla je dri minah tu . Aduhaii ! Bosan pula aku jalan sesorangg ni haihh .
Tak ape lah. Hmm mne kelas aku nih.. Aku harap same lah aku ngan Hasya sekelas even dia tu agak annoying.
Aku tak kisah sangat pon sebb aku pon sesama masuk air dengan dia HAHAHAHAHA !
Aku terus pergi ke papan kenyataan . Dan aku tengok aku masuk kelassssssssss .
Kelasssssss .
Kelasssssss .
4 Sn ! Yeahhhhhhhhhhhhh but aku carik jugak budak nama Hasya Natasha .
*hmm mne dia nih ni*
Akhirnyeeeeeeee.. Aku jumpe nama dia ni . Pehh susah gila nak cari . Grrrr .
Tapi nama dia terselit dekat kelas 4 Akaun .
4 AKAUN ???!!!!
Aku mula lah nk berdrama air mata kat sini. Ape aku peduli ramai mata yg memerhati .
"Riena" aku terus menoleh pada org yg memanggil nama aku .
Hmmm sape dia nih ? Aku kenal dia ke ? Dia kenal aku ke ? Hmm mesti dia nampak aku menangis
Lantak lah . Hasya dh tak sekelas dengan aku lagi . Huwaaaa .
Sungguh perit dugaan mu ini Ya Allah . Huhuhuhu
Aku membaca name tag nya "Luffie Arief" hmm tak pernah dengar nama ni pon . Aku baca nametag je .
Muka dia aku tak pandang . Malas aku nak pandang . Nama pun tak kenal . Lagikan pula orangnya .
Aku rasakan dia panggil orang lain. Aku terus bla lah nak cari Hasya .
Dari jauh aku berlari 100 meter per saat per saat . Berdesupppp laju bak angin ribut taufan dan sewaktu dengannya.
Mne tak nya dah jumpa Hasya . Aku terus peluk Hasya kuat kuat . Arh lantak lah dia lemas ke apa ke . Hahahaha .
Minah ni dah terpingga pingga mcm beruk pun dh ade dh muke dia ni hahahahaha :p
Dia tanye "Apsal kau ni ?"
"kau dah tak sama kelas dengan aku lagi" sambil menangis teresak esak .
Aku langsung tak perasan ade seorg budak lelaki bersama Hasya kat sini.. Arhh aku peduli ape !
"Dah dah..alah cilekk ar tak sama kelas je kot..bukan aku pindah"
"Sedih lah bangang..tak de sape aku nk bahan nanti dlm kelas"
"Pehh siot je kau.. tuh lah kau..sape suruh pandai sangat dapat pt3 tu hari"
Tengok minah nih salahkan aku lak. Grrrr
"Bukan salah aku..aku main jawab je" yeee mestilah aku main jawab je .
Hmm mungkin pandai semula jadi HAHAHAHAHA bukan nk riak cume terima kenyataan jee :)
"Terima lah takdir kau dengan redho sesungguhnya kau dengan aku memang dh tak ade jodoh untuk sekelas"
Mak aih budak nihh nk bebel kat aku lakk
"Dah lah kau tak yah nk tazkirah kat aku"
Tibe-tibe dengar suara org berdehem . Ouh budak depan ni .
Aku tanpe segan silu bertanya "awak sakit tekak ke ?""Kau buad aku org ilusi kat sini..org nk bincang something dengan Hasya..sebok je kau nih makcik !"
Aku ape lagi hangin lah.
"Ehhh engkauuu nih !! Aku ckp baik baik . Ade jugak makan kasut aku saiz 6 pagi pagi ni"
"Tak payah susah susah . Aku dh sarapan dah pagi tadik, dah kenyang . So kau boleh simpan kasut serupa gajah kau tu"
Ikutkan hati aku nak je perang dunia ketiga ngan dia haihh tapi disebabkan kelas nk mula sekejap lagi aku mlz lah nk bertekak lagi .
Aku terus bla Hahahaha malu lah kau sorg sorg kat situ .
"Riena Riena Riena" aku langsung tak menoleh pon bilee best friend aku panggil. Tunggu kauu nanti Budak Tak Gune !
To be continued .
YOU ARE READING
Aku Suka Dia Tapi Kau Suke Aku ?
RandomHmm sis tak reti buad sipnopsis .. So baca je dulu okey ? Enjoyyy xD Thanks gais ♥