Bab 2

109 17 5
                                    

   Aku masuk kelas terus tengok sorang sorang classmate aku .

Hahahahaha mesti dia org tengok aku mcm ni .

* Apehal dia nih *

* Tengok org mcm nk mkn org *

* Ingat muke lawa boleh tengok org mcm tu *

So ? Kesah ape aku . Aku suka perhatikan org . Kalau boleh dari atas sampai bawah.

Hmmm mungkin habit kottt dari turun menurun nenek moyang aku ke hahahaha boleh jadi kan ?

   Kelas yg riuh mcm kat pasar terus diam bila aku masuk hahahahah . Kenapa dengan dia orang ?

Maybe aku cantik sangat kot ? Tuh yg terpesona semacam hahahaha .

Yee aku memang kuat perasan sikit :p So jngan menyampah lak . Huhuhuhu .

  Aku terus duduk kat belakang sekali sambil buad dono je kat dia orang .

Tibe-tibe aku nampak mamat mulut tak de insurans tuh masuk dalam kelas aku .

Aku memang dari tadi tak puas hati dengan mamat ni !

Ape lagi Mangsa depan mata tinggal nk terkam je . HAHAHAHAHA .

   "Hoiii kau masuk tak geti nk bgi salam ke apee ?!"

Wahh sungguh lantang suara aku. Aku terfikir jugak tadi time aku masuk aku bagi salam ke tak eak ?

Hahahaha lantak lah . Janji dh ucap dalam hati :p

Pemangsa sudah mengaum mestilah mangsa menikus .

Eh ? Tak pulak dy menikus . Lagi lah mengaum mengalahkan singa .

"Aku dh bgi salam lah ! Kau yg pekak !" 

Ewah dia ni . Sesedap mulut berbicara . Sedap lagi kalau aku cili mulut tu .

"Aku tak pekak okeyhh..tak payah nk cover malu kalau kau memang tak bagi salam"

Dan pabila dy nk membalas balik . Ketua kelas aku terus suruh diam .

Pehhh, suara dy, kalah petirr siottt.

Eh jap jap ? Sejak bile lantik budak nih ketua kelas nihh ?

Pedehal baru first day kot . Nih mesti kes syok sendiri ni . Hahahhahaha insaf lah weyhhh .

Tak malu ke ? Hohohoho.

Aku dengan mamat nih terus menikus .

Haaa sebelum tuh sempat aku nengok nametag budak ni .

Nama dia "Firzee Faieq" hmm name sedap , muke hensem , tinggi , putih acacah mat salleh *lah kot* tapi sayang mulut tak ads insurans .

Main lepas je bila bercakap ! Eeee nak jee aku cepuk cepuk mulut dia tu !

   Akhirnyaaaa ~ Guru kelas aku pon masuk .

Pehh jenuh weyhh tunggu cikgu ni masuk kelas aku so apa salahnye kalau aku kira rambut budak lelaki depan aku nih . HAHAHAHAHA .

Ya Allah . Tak sangka kechik kechik dah ada uban .

Hmmm mungkin rajin sangat shampoo rambut ni . Fikir positif jerlah yedak ?

*Kringggggg*

"Yeahhhhh balikkk !!!!!"

Sorak aku riang gembira macam hari raya lel hahahaha .

Tiba tiba hantu jembalang mana ntah gi menyampuk . Grrrr .

Aku Suka Dia Tapi Kau Suke Aku ?Where stories live. Discover now