Bab 4

103 17 0
                                    

Dup ! Dap ! Dup ! Dap

Weyhh kenape dengan jantung aku ni ??! Malaikat nak cabut nyawa aku ke sekarang ni ? Ya Allah, aku belum bersedia lagi lah . Papaaaaaa ! Mamaaaaaa ! Tolong Rienaaaaa ! Riena janji akan jadi anak yang baik dan solehah ! Abanggg !! Eiqiiiii ! Tolong lah Einaaa ni Eiqii !

"Hoiiii Rienaaaa !! Berangan pula kau time rehat ni" Eh ? Aku ? Berangan ? Hahahahaha budak tu mne pandang aku pon ! Eeee aku ni perasan betul . Mane lah nk pandang aku selekeh ni tapi bagi aku, aku dah cukup comel Hahahaha aku jujur okey !

"Mane tak berangan nya kalau kau tak nak layan aku ! Yelahh weyhh buku tu kan lagi penting dari member sendiri" mula lah aku nk ayat pasghah pasghah ni hahahahaha :p

"Haaa tau pon kau"

Aku terus diam . Dia ada lagi dekat situ ? Yaaa . Ade lagi . Tengah sibuk usha awek lalu lalang situ . Awek tu pon gedik nak mampuzz gi layan hahahaah kalau cantik tak ape jugak ni mcm mak cik jual karipap aku nengok .

*Comel nya dia senyum* hmmmm

"Rienaaaa jom masuk kelas, loceng dh bunyi"

Aduhhhhhh spoil lah minah ni . Aku tengah sodap cuci mata ni Hahahahaha

"Ha k k"

Aku pergi kelas 4Akaun dulu sebelum masuk kelas aku. Sebab memang kene lalu pon . Bukan sebb aku nak hantar minah ni . Helloooo, sorry sikit tak ade masa aku nak teman minah ni ^^
Dia ada kaki okeyhh nk jalan sendiri.

Masuk dalam kelas terus aku kene terjah ngan mamat poyo gilaaa tu ! Mamat poyo mana ? Mana lagi kalau bukan si budak mulut tak ada insurans tu ! Alaa yang name nya "Firzee Faieq" . Hmmm nama sedap tak serupa langsung dengan perangai ! Huhuhuhu.

"Weyhhh ! Buku addmath sekarang ! Cikgu nak ! Now ! Palli Palli" wahhh engkauu ni berbahasa korea pula eah dengan aku !

"Aku ade nama ! Dan nama aku bukan weyhh k ! Halamakk kau ni tak payah nak ajet ajet speaking korea ok ? Muka kau tu langsung tak sama dengan pelakon korea tu"

"So ? Cepat lah tenukk . Cikgu nak !"

"Minta baik baik ar ! Kalau tak aku malas nak kasi"

"Hmm Riena sayangg i nk buku addmath you tu"

Ya Allah ! Geli gila syiakk ! Aku lagi rela dia berkasar ngan aku . Tapi dalam masa yg sama aku ada sesuatu perasan ya aneh ! Cinta ? Hohohoho No ! No ! Sayang ? Lagilah minta dijauhkan . Amin ! Disgusting ? Yesss paling tepat, benar dan bertauliah . Lel .

"Hmm amik lah kat bawah meja aku tu"

"Wahh baru kasik eah ?"

"Just take it and go away please Firzee Faieq ?"

Dan dia berlalu pergi tetapi dia sempat toleh belakang dan cakap benda yang buad aku bengang tahap cipanze nk terkentut !

"Aku tak tahu lah kalau aku yang rabun atau kau memang tengah blushing sekarang"

Wahhh !!! Aku tengah blushing ke sekarang !? Waitt wait .. dan kenapa pula dia tersenyum kambing lepas nampak aku blushing ! Tak guna ! Nak perli aku lah tu nanti ! Haihhh . Kauuuu !! Tunggu kau budak !

*Perhentian bas*

"Hmmm mana mama nih ? Kata nak ambil orang pukul 2:30 . Ni dah pukul 2:40 . Batang hidung pon tak nampak lagi ni" bebel aku sorang sorang .

Hasya dah balik dah sebab driver dia memang selalu nya amik awal . Biasalah anak orang kaya . Hahahahaha . Riefqi Qayyum ? Eiqi dia ada perjumpaan pengawas . Hahahaha bajet bajet bertauliah je mamat poyo sorg ni . Even dia abang aku pon aku still suka perli dia. I dont care ok .

Ehh ? Budak tu lagi ! Hahahaha dah berapa kali aku jumpa dia ni kat sekolah ! Jodoh tak kemana . Yedakk ? Tapiii lagi banyak kali aku jumpe dengan Hasya . Takkan jodoh aku juga ? Fuhh ramai betul jodoh aku ! Ya Allah . Minta dijauhkan ! Amin ! Karang jadi lesbian aku . Kesian dekat mama papa yang besarkan aku dengan didikan penuh agama . Hahahaha

Tapiii aku yang rabun atau memang betul yang dia ni jalan ke tempat aku duduk ni !!!??? Huwaaaa jangan lah datang sini ! Dah lah aku tengah selekeh ni ! Aduhhh ~ kalau nak datang juga datang lah pagi pagi ke time aku segar bugar lagi !

Aku apa lagi terus amik cermin kechik dalam poket aku . Terus betulkan tudung bagi tegak tegak sikit . Dear tudung, please jangan senget benget and jangan nk malukan aku depan dia . Nak tempek bedak takut nanti bercapuk . HAHAHAHA lagi lah bengang ! Grrrr .

Wahhh makin dekat makin dekatt !!!

Dia tersenyum !

Nk balas balik ke tak eak ?

Auchhhh ! Baru perasan dia ade lesung pipit !

Tapi tak berapa dalam sangat lah !

Wahhh melting aku macam gini ! Agak agak sebelum dia datang dekat aku dah jadi air dah kot ? Sebab terlampau cair dengan senyuman dia ni. Pehh ayat akuu . Baikk gilee ! Cube buat karangan . Tak ade nya mcm gini . Hahahahaha

Hmmm walaupun dah habis sekolah pakaian dia masih segak seperti biasa !

Dah lah dia pandang aku ! Sambil tersenyum ! Agak agak dia nk borak ape dengan aku eak ? Wahh excited siottt ! Hahahahaha xD

To be continued ..

P/s : Sorry gaiz .. kali ni pendek sikit sebb sis dlm minggu exam ni . Actually, mood exam still tak ada pon hahahahaha . Nanti dh abiz exam sis cube update banyak lagi . Ok bhaii ^.^

Aku Suka Dia Tapi Kau Suke Aku ?Where stories live. Discover now